Vsi projekti / InBloom

Vsi projekti / InBloom

Študija primera: InBloom

Mlada podjetnica Maja Fučak se je odločila, da Sloveniji ponudi konceptno trgovino z dušo. Trgovina je namenjena prodaji unikatnih izdelkov, ciljna stranka pa so kupci, ki radi obdarujejo svoje bližnje z nečim posebnim.

Spletna trgovina ni osredotočena samo na eno stvar, vendar na velik izbor artiklov, ki lahko polepšajo dan. Podpirajo slovenske ustvarjalce in jim želijo ponuditi priložnost, da ustvarijo nekaj novega.

Študija primera: InBloom

Mlada podjetnica Maja Fučak se je odločila, da Sloveniji ponudi konceptno trgovino z dušo. Trgovina je namenjena prodaji unikatnih izdelkov, ciljna stranka pa so kupci, ki radi obdarujejo svoje bližnje z nečim posebnim.

Spletna trgovina ni osredotočena samo na eno stvar, vendar na velik izbor artiklov, ki lahko polepšajo dan. Podpirajo slovenske ustvarjalce in jim želijo ponuditi priložnost, da ustvarijo nekaj novega.

Spletna stran

Spletna stran

Dinamično generiranje razredov pošnine glede na težo izdelka

Ker je teža artiklov povezana s stroškom pošiljanja, ki ga obračunava pošta, smo razvili dinamično generiranje razredov poštnine, glede na težo naročenih artiklov.

Uporabni bombončki veliki spletnih trgovcev

V razvoj spletne trgovine smo implementirali še 2 zanimivosti in sicer seznam želja in sledenje naročilu. Kupci lahko v procesu nakupa ustvarijo uporabniški račun, kjer upravljajo s svojimi podatki za dostavo artiklov, si sestavijo seznam artiklov, ki jih nameravajo naročiti, prav tako pa jim je omogočeno sledenje naročilu (tudi brez uporabniškega računa) z referenčno številko naročila, ki jo prejmejo v potrditveni e-pošti. Prav tako je uporabnik preko e-pošte obveščen ob spremembi statusa naročila. Spletna trgovina je seveda popolno prilagojena brskanju na mobilnih napravah.

Paypal plačevanje

Poleg plačila v obliki nakazila na transakcijski račun podjetja smo implementirali tudi možnost kartičnega plačevanja s sistemom PayPal.

Hitro dodajanje v košarico

V primeru, da stranka že ve kateri izdelek bo kupila, ga lahko s prepriostim klikom doda v košarico. To izboljša uporabniško izkušnjo, saj je za zaključek plačila potrebno manjše število klikov ter korakov za zaključek plačila.

Dinamično generiranje razredov pošnine glede na težo izdelka

Ker je teža artiklov povezana s stroškom pošiljanja, ki ga obračunava pošta, smo razvili dinamično generiranje razredov poštnine, glede na težo naročenih artiklov.

Uporabni bombončki veliki spletnih trgovcev

V razvoj spletne trgovine smo implementirali še 2 zanimivosti in sicer seznam želja in sledenje naročilu. Kupci lahko v procesu nakupa ustvarijo uporabniški račun, kjer upravljajo s svojimi podatki za dostavo artiklov, si sestavijo seznam artiklov, ki jih nameravajo naročiti, prav tako pa jim je omogočeno sledenje naročilu (tudi brez uporabniškega računa) z referenčno številko naročila, ki jo prejmejo v potrditveni e-pošti. Prav tako je uporabnik preko e-pošte obveščen ob spremembi statusa naročila. Spletna trgovina je seveda popolno prilagojena brskanju na mobilnih napravah.

Paypal plačevanje

Poleg plačila v obliki nakazila na transakcijski račun podjetja smo implementirali tudi možnost kartičnega plačevanja s sistemom PayPal.

Hitro dodajanje v košarico

V primeru, da stranka že ve kateri izdelek bo kupila, ga lahko s prepriostim klikom doda v košarico. To izboljša uporabniško izkušnjo, saj je za zaključek plačila potrebno manjše število klikov ter korakov za zaključek plačila.

Prenesite si okvirno ponudbo za
izdelavo spletnih mest.

Prenesite si okvirno ponudbo za
izdelavo spletnih mest.