Prenova spletne trgovine

prej / potem

Pri podjetju MonkeyToys so se odločili, da je po treh letih napočil čas za prenovo spletne trgovine. Podjetje, ki se ukvarja z izdelavo lesenih modularnih plezal za otroke se je pred prenovo blagovne znamke imenovalo Kraca, ukvarjalo pa se je s prodajo lesenih izdelkov. V letu 2019 jim je naše podjetje izdelalo eno prvih spletnih trgovin in jim s to spletno trgovino omogočili prodajo preko spleta. Ker je podjetje doživelo lepo rast smo se tokrat odločili za resnejši pristop k prodaji ter usmeritev v prodajo njihove novo nastale linije modularnih igrač.

Prenova spletne trgovine

         prej / potem

Pri podjetju MonkeyToys so se odločili, da je po treh letih napočil čas za prenovo spletne trgovine. Podjetje, ki se ukvarja z izdelavo lesenih modularnih plezal za otroke se je pred prenovo blagovne znamke imenovalo Kraca, ukvarjalo pa se je s prodajo lesenih izdelkov. V letu 2019 jim je naše podjetje izdelalo eno prvih spletnih trgovin in jim s to spletno trgovino omogočili prodajo preko spleta. Ker je podjetje doživelo lepo rast smo se tokrat odločili za resnejši pristop k prodaji ter usmeritev v prodajo njihove novo nastale linije modularnih igrač.

Predstavitev

   modularnosti

Pri oblikovanju nove spletne trgovine smo se usmerili v popolnoma nov in drugačen design. Največji izziv je bil predstaviti modularnost izdelka. Trivialna opcija bi bila vse modularne kombinacije predstaviti v trgovini kot svoj izdelek, a želeli smo na eni strani predstaviti opcije modularnosti, slednjo prikazati z videom in nato ponuditi različne komponente, ki jih lahko nato stranka doda v košarico s te strani. Oblika strani, ki predstavlja izdelek je za vsak izdelek drugačna, z vseh strani pa lahko opravimo nakup izdelka brez obiska posebnega zavihka “trgovina”.

Spletna trgovina je vmeščena v samo spletno stran in predstavitev artiklov.

Predstavitev

   modularnosti izdelkov

Pri oblikovanju nove spletne trgovine smo se usmerili v popolnoma nov in drugačen design. Največji izziv je bil predstaviti modularnost izdelka. Trivialna opcija bi bila vse modularne kombinacije predstaviti v trgovini kot svoj izdelek, a želeli smo na eni strani predstaviti opcije modularnosti, slednjo prikazati z videom in nato ponuditi različne komponente, ki jih lahko nato stranka doda v košarico s te strani. Oblika strani, ki predstavlja izdelek je za vsak izdelek drugačna, z vseh strani pa lahko opravimo nakup izdelka brez obiska posebnega zavihka “trgovina”.

Spletna trgovina je vmeščena v samo spletno stran in predstavitev artiklov.

Oblikovanje

   logotipa

Logotip je preprost, zanimiv in igriv. Opica predstavlja prvi del imena blagovne znamke, pri barvni zasnovi pa smo uporabljali barve, ki se s kontrasti povežejo s spletno trgovino.

Oblikovanje

logotipa

Logotip je preprost, zanimiv in igriv. Opica predstavlja prvi del imena blagovne znamke, pri barvni zasnovi pa smo uporabljali barve, ki se s kontrasti povežejo s spletno trgovino.