Izdelava spletne trgovine za podjetje Krpanka.si

Lastnica podjetja Krpanka se je na našo agencijo obrnila s povpraševanjem po novi spletni trgovini za prodajo metrskega blaga, avtorskih izdelkov z blaga in dodatkov za ustvarjanje z blaga.

S hobija, ki ga je razvila s šivanjem v nosečnosti se je razvil uspešen posel, z jasno vizijo in željo po kvalitetnem digitalnem nastopu.

Izdelava spletne trgovine je bil zanimiv projekt s kar nekaj specifikami zaradi različnega prodajnega asortimana produktov.

Tehnična znanja

Spletni razvoj
Grafično oblikovanje
Optimizacija za spletne brskalnike

Dinamično generiranje cen glede na količino naročenega artikla

V spletni trgovini se prodajajo dve vrsti blaga. Prodaja se blago na tekoči meter in prodajajo se izdelki na kos. Minimalna količina naročila je pol tekočega metra, cene na začetni strani trgovine pa morajo biti prikazane na meter. Izziv smo uspešno rešili z dinamičnim prikazovanjem cen.

Cena se dinamično generira glede na količino

Cena podana kosu artikla

Cena se dinamično generira glede na količino

Cena podana kosu artikla

Izračun razreda poštnine glede na naročeno število metrov

Ker gre pri naročilih blaga za tako variabilno količino, ki je povezana s težo in stroškom pošiljanja, smo razvili dinamično generiranje razredov poštnine.

  • Dostava od 0,5 do 2,5 metra
  • Dostava od 3 do 4,5 metra
  • od 5 do 12,5 metrov
  • nad 13 metrov
  • dostava izdelka (ki je kupljen na kos)

Uporabni bombončki veliki spletnih trgovcev

V razvoj spletne trgovine smo implementirali še 2 zanimivosti in sicer seznam želja in sledenje naročilu. Kupci lahko v procesu nakupa ustvarijo uporabniški račun, kjer upravljajo s svojimi podatki za dostavo artiklov, si sestavijo seznam artiklov, ki jih nameravajo naročiti, prav tako pa jim je omogočeno sledenje naročilu (tudi brez uporabniškega računa) z referenčno številko naročila, ki jo prejmejo v potrditveni e-pošti.

Prav tako je uporabnik preko e-pošte obveščen ob spremembi statusa naročila.