1. Besedilo
Kaj je značilno za besedilne objave?
Besedilne objave ne vključujejo povezav, zato niso namenjene spodbujanju prometa, vendar so lahko presenetljivo dobre pri povečevanju občinstva na strani. Besedilne objave imajo najvišjo povprečno stopnjo vključenosti, ki znaša 0,13 %.
Vendar se te objave zlahka izgubijo v algoritmu. Za besedilne objave, krajše od 130 znakov, lahko izbereš barvno ozadje, da bodo lažje izstopale.

Besedilne objave naj bodo kratke: hitro sporočite nekaj svojemu občinstvu ali mu postavi vprašanje.
Ali pa naredi objave, s katero se lahko ljudje poistovetijo. Lahko tudi napišeš kratko humorno objavo.
2. Fotografija
Objave s fotografijami so po stopnji vključenosti na drugem mestu za besedilnimi objavami s povprečno stopnjo vključenosti 0,11 %. Fotografska objava je lahko katerakoli vrsta slike, vključno s fotografijo, infografiko ali drugim umetniškim delom. Vsaki objavi lahko dodaš poljubno število fotografij, vendar pri 10 ali več fotografijah raje razmisli o ustvarjanju albuma.
Vsaka vrsta podjetja lahko oblikuje dobre fotografske objave:
Pokaži svojo najnovejšo kolekcijo ali deli postopek izdelave svojih izdelkov.
Svoje občinstvo popelji v pisarno ali delavnico.
Navduši jih z vizualizacijami podatkov, s katerimi boš podkrepil/a svoje stališče.
Še bolje pa je, če objaviš fotografije svojih strank, da boš dobili edinstven pogled na svoje izdelke in pritegnili tudi svoje občinstvo.
Omejen proračun za fotografiranje? Tukaj imamo zate seznam vseh brezplačnih strani s hudimi fotkami! Klikni tukaj!
3. Video
Video sporoča tako, kot nič drugega. To je naslednja najboljša stvar, kot če bi imeli občinstvo pred seboj.
Si brez idej? Tukaj je nekaj vrst videoposnetkov, ki jih lahko deliš:
- Informativni videoposnetki
- Predstavitveni videoposnetki
- Intervjuji s strokovnjaki iz panoge ali s tvojo ekipo
- Pogledi v zakulisje
- Pokrivanje dogodkov
- Izdelki, neformalno ali formalno snemanje oglasov
- Posnetki spletnih seminarjev
4. Videoposnetek v živo
Pri uspešni uporabi videoposnetkov v živo gre predvsem za to, da zadržiš pozornost občinstva.
Vprašanja in odgovori so eden najučinkovitejših formatov videoposnetkov v živo za podjetja B2B. Za podjetja B2B in B2C poskusi s predstavitvenimi videoposnetki, ki prikazujejo uporabo tvojega izdelka.
Družbi Lenovo je s tem videom v živo uspelo pritegniti svoje občinstvo in prikazati zmogljivosti novega izdelka. Gledalci so glasovali o načinih uničenja prenosnika, Lenovo pa jih je izvedel v živo, da bi dokazal vzdržljivost računalnika.

5. Povezave
Povezave = vse, kar vodi do zunanjega vira, na primer do tvojega spletnega mesta. Objave s povezavami lahko vsebujejo tudi katero koli vrsto medija.
Ustvarjanje je preprosto: potrebuješ le svoj napis, nato pa vstavi poljubno povezavo in Facebook bo s spletne strani potegnil sliko, naslov in meta opis. Lahko pa tudi ročno dodaš svoje.

6. Zgodbe na Facebooku
Vsak dan je v družini aplikacij Facebook, Instagram, Messenger in WhatsApp-Meta objavljena milijarda zgodb.
Facebookove zgodbe ponujajo znano navpično obliko in možnosti za dodajanje povezav, nalepk, besedila in še več. Uporabite lahko sliko ali videoposnetek. Slike so prikazane 5 sekund, videoposnetki pa lahko trajajo do 20 sekund na zgodbo. Vse Facebookove zgodbe izginejo po 24 urah.
Objaviš lahko organske zgodbe ali pa narediš oglase za Facebookove zgodbe.
Za najboljše rezultate naj bo besedila in grafike čim manj, prostor pa izkoristi tako, da bo tvoja fotografija ali videoposnetek govoril sam zase.

7. Pripet post
Obstoječo objavo na strani Facebook lahko nastaviš kot “pripeto objavo”, kar pomeni, da bo vedno na vrhu strani.
To je koristno za pozdravno sporočilo, povezave do pomembnih strani ali kontaktov za podporo strankam ali karkoli, kar trenutno promovirate. Pripeto objavo lahko kadar koli spremenite.
McDonald’s jih pogosto spreminja za nove promocije, kot je ta, ki spodbuja prenose aplikacij.

Hello Fresh vodi svojo skupino #FreshFam, v kateri lahko stranke delijo fotografije in povratne informacije o receptih, ki so jih pripravile. Povezana je s poslovno stranjo pod zavihkom Skupnost.

Zbiralci sredstev
Zbiranje sredstev na Facebooku za dobrodelne organizacije ali lastno fundacijo je odličen način, da povečaš svoje občinstvo in hkrati pozitivno vplivaš.
Z zbiranjem sredstev pokažš svoje vrednote in povežeš ljudi v imenu tvoje blagovne znamke. Dodatne točke: Odločiš se lahko, da boš vse donacije izenačili (do izbranega zneska).
In seveda naj bo tvoja nova dobrodelna akcija pripeta objava, da boš povečal/a število ogledov, kot to počne Humane Society of the United States:

Vendar lahko zbirke sredstev ustvarjajo le preverjene poslovne strani Facebooka za javne osebnosti, blagovne znamke ali dobrodelne organizacije.
Če še niste preverjeni, lahko to obidete. Ustvarite zbiralnik sredstev z osebnim profilom uporabnika Facebooka in ga nato delite na svoji poslovni strani.
Dogodki
Ustvarjanje objave dogodka ima 6 edinstvenih prednosti:
Predstavljena je v ločenem zavihku na tvoji strani (“Dogodki”).
Navedena je v razdelku Dogodki na Facebooku, zato te lahko ljudje odkrijejo, tudi če ne všečkajo ali sledijo tvoji poslovni strani.
Več kot 35 milijonov ljudi vsak dan uporablja Facebook za iskanje dogodkov v svoji bližini.
Ljudje se lahko prijavijo na osebne ali spletne dogodke, zato lahko načrtuješ udeležbo.
Če se nekdo še ne želi prijaviti, lahko klikne “Zanima me” in Facebook ga bo opomnil bližje dogodku.
Za več ogledov lahko ustvariš Facebookove oglase za dogodke.
Imaš lahko več gostiteljev in dogodek je naveden na vseh straneh gostiteljev, zato lahko za njegovo promocijo zlahka sodelujete s partnerji ali vplivneži.

8. Posebne vrste prispevkov
Te so odlične za posebne primere, vendar jih boš uporabljal/a redkeje.
Objave v skupinah na Facebooku
Vodenje skupine na Facebooku, ki je namenjena samo članom, poleg tvoje poslovne strani lahko predstavlja veliko dela. Toda če je eden od tvojih ciljev oblikovanje skupnosti, je Facebookova skupina zaradi 1,8 milijarde aktivnih mesečnih uporabnikov odličen način za dosego tega cilja.
Objava v skupini je enaka objavi na strani, le da je vidna le članom.
To so vsi naši primeri tipov objav za Facebook, za več o samem Facebook pa preberi naša dva članka Facebook Marketing v 2022: Začetniški vodnik in Oglaševanje ali marketing- kje sploh začeti? Za ideje za objave pa si lahko brezplačno preneseš naš koledarček do konca leta 2022. In ne skrbi že pripravljamo novega za leto 2023!