Skip to content
info@all-in.siLjubljanska cesta 24D, 4000 Kranj031751743
All-inAll-in
All-in
Kreativne celostne rešitve
  • Domov
  • O Nas
  • Kaj ponujamo
  • Portfolio
  • Blog
  • Kontakt
FacebookInstagram
  • Domov
  • O Nas
  • Kaj ponujamo
  • Portfolio
  • Blog
  • Kontakt

1. Besedilo

Kaj je značilno za besedilne objave? 

Besedilne objave ne vključujejo povezav, zato niso namenjene spodbujanju prometa, vendar so lahko presenetljivo dobre pri povečevanju občinstva na strani. Besedilne objave imajo najvišjo povprečno stopnjo vključenosti, ki znaša 0,13 %.

Vendar se te objave zlahka izgubijo v algoritmu. Za besedilne objave, krajše od 130 znakov, lahko izbereš barvno ozadje, da bodo lažje izstopale.

Besedilne objave naj bodo kratke: hitro sporočite nekaj svojemu občinstvu ali mu postavi vprašanje.

Ali pa naredi objave, s katero se lahko ljudje poistovetijo. Lahko tudi napišeš kratko humorno objavo. 

2. Fotografija

Objave s fotografijami so po stopnji vključenosti na drugem mestu za besedilnimi objavami s povprečno stopnjo vključenosti 0,11 %. Fotografska objava je lahko katerakoli vrsta slike, vključno s fotografijo, infografiko ali drugim umetniškim delom. Vsaki objavi lahko dodaš poljubno število fotografij, vendar pri 10 ali več fotografijah raje razmisli o ustvarjanju albuma.

Vsaka vrsta podjetja lahko oblikuje dobre fotografske objave:

Pokaži svojo najnovejšo kolekcijo ali deli postopek izdelave svojih izdelkov.

Svoje občinstvo popelji v pisarno ali delavnico.

Navduši jih z vizualizacijami podatkov, s katerimi boš podkrepil/a svoje stališče.

Še bolje pa je, če objaviš fotografije svojih strank, da boš dobili edinstven pogled na svoje izdelke in pritegnili tudi svoje občinstvo.

Omejen proračun za fotografiranje? Tukaj imamo zate seznam vseh brezplačnih strani s hudimi fotkami! Klikni tukaj! 

3. Video

Video sporoča tako, kot nič drugega. To je naslednja najboljša stvar, kot če bi imeli občinstvo pred seboj.

Si brez idej? Tukaj je nekaj vrst videoposnetkov, ki jih lahko deliš:

  • Informativni videoposnetki
  • Predstavitveni videoposnetki
  • Intervjuji s strokovnjaki iz panoge ali s tvojo ekipo
  • Pogledi v zakulisje
  • Pokrivanje dogodkov
  • Izdelki, neformalno ali formalno snemanje oglasov
  • Posnetki spletnih seminarjev

4. Videoposnetek v živo

Pri uspešni uporabi videoposnetkov v živo gre predvsem za to, da zadržiš pozornost občinstva.

Vprašanja in odgovori so eden najučinkovitejših formatov videoposnetkov v živo za podjetja B2B. Za podjetja B2B in B2C poskusi s predstavitvenimi videoposnetki, ki prikazujejo uporabo tvojega izdelka.

Družbi Lenovo je s tem videom v živo uspelo pritegniti svoje občinstvo in prikazati zmogljivosti novega izdelka. Gledalci so glasovali o načinih uničenja prenosnika, Lenovo pa jih je izvedel v živo, da bi dokazal vzdržljivost računalnika.

5. Povezave

Povezave = vse, kar vodi do zunanjega vira, na primer do tvojega spletnega mesta. Objave s povezavami lahko vsebujejo tudi katero koli vrsto medija.

Ustvarjanje je preprosto: potrebuješ le svoj napis, nato pa vstavi poljubno povezavo in Facebook bo s spletne strani potegnil sliko, naslov in meta opis. Lahko pa tudi ročno dodaš svoje.

6. Zgodbe na Facebooku

Vsak dan je v družini aplikacij Facebook, Instagram, Messenger in WhatsApp-Meta objavljena milijarda zgodb.

Facebookove zgodbe ponujajo znano navpično obliko in možnosti za dodajanje povezav, nalepk, besedila in še več. Uporabite lahko sliko ali videoposnetek. Slike so prikazane 5 sekund, videoposnetki pa lahko trajajo do 20 sekund na zgodbo. Vse Facebookove zgodbe izginejo po 24 urah.

Objaviš lahko organske zgodbe ali pa narediš oglase za Facebookove zgodbe.

Za najboljše rezultate naj bo besedila in grafike čim manj, prostor pa izkoristi tako, da bo tvoja fotografija ali videoposnetek govoril sam zase.

7. Pripet post

Obstoječo objavo na strani Facebook lahko nastaviš kot “pripeto objavo”, kar pomeni, da bo vedno na vrhu strani.

To je koristno za pozdravno sporočilo, povezave do pomembnih strani ali kontaktov za podporo strankam ali karkoli, kar trenutno promovirate. Pripeto objavo lahko kadar koli spremenite.

McDonald’s jih pogosto spreminja za nove promocije, kot je ta, ki spodbuja prenose aplikacij.

Hello Fresh vodi svojo skupino #FreshFam, v kateri lahko stranke delijo fotografije in povratne informacije o receptih, ki so jih pripravile. Povezana je s poslovno stranjo pod zavihkom Skupnost.

Zbiralci sredstev

Zbiranje sredstev na Facebooku za dobrodelne organizacije ali lastno fundacijo je odličen način, da povečaš svoje občinstvo in hkrati pozitivno vplivaš.

Z zbiranjem sredstev pokažš svoje vrednote in povežeš ljudi v imenu tvoje blagovne znamke. Dodatne točke: Odločiš se lahko, da boš vse donacije izenačili (do izbranega zneska).

In seveda naj bo tvoja nova dobrodelna akcija pripeta objava, da boš povečal/a število ogledov, kot to počne Humane Society of the United States:

Vendar lahko zbirke sredstev ustvarjajo le preverjene poslovne strani Facebooka za javne osebnosti, blagovne znamke ali dobrodelne organizacije.

Če še niste preverjeni, lahko to obidete. Ustvarite zbiralnik sredstev z osebnim profilom uporabnika Facebooka in ga nato delite na svoji poslovni strani.

Dogodki

Ustvarjanje objave dogodka ima 6 edinstvenih prednosti:

Predstavljena je v ločenem zavihku na tvoji strani (“Dogodki”).

Navedena je v razdelku Dogodki na Facebooku, zato te lahko ljudje odkrijejo, tudi če ne všečkajo ali sledijo tvoji poslovni strani. 

Več kot 35 milijonov ljudi vsak dan uporablja Facebook za iskanje dogodkov v svoji bližini.

Ljudje se lahko prijavijo na osebne ali spletne dogodke, zato lahko načrtuješ udeležbo.

Če se nekdo še ne želi prijaviti, lahko klikne “Zanima me” in Facebook ga bo opomnil bližje dogodku.

Za več ogledov lahko ustvariš Facebookove oglase za dogodke.

Imaš lahko več gostiteljev in dogodek je naveden na vseh straneh gostiteljev, zato lahko za njegovo promocijo zlahka sodelujete s partnerji ali vplivneži.

8. Posebne vrste prispevkov

Te so odlične za posebne primere, vendar jih boš uporabljal/a redkeje.

Objave v skupinah na Facebooku

Vodenje skupine na Facebooku, ki je namenjena samo članom, poleg tvoje poslovne strani lahko predstavlja veliko dela. Toda če je eden od tvojih ciljev oblikovanje skupnosti, je Facebookova skupina zaradi 1,8 milijarde aktivnih mesečnih uporabnikov odličen način za dosego tega cilja.

Objava v skupini je enaka objavi na strani, le da je vidna le članom.

To so vsi naši primeri tipov objav za Facebook, za več o samem Facebook pa preberi naša dva članka Facebook Marketing v 2022: Začetniški vodnik in Oglaševanje ali marketing- kje sploh začeti? Za ideje za objave pa si lahko brezplačno preneseš naš koledarček do konca leta 2022. In ne skrbi že pripravljamo novega za leto 2023!

Hočeš več kratkih vsebin ?
Sledi nam na socialnih omrežij ali poglej druge objave na našem blogu.
By All-inNovember 17, 2022

Preberite še:

15 razlogov zakaj uporabljati Chat robot-e v tvoji spletni trgovin
December 1, 2022
10 manj nadležnih sinonimov in alternativ za “Prosim, glej priponko!”
November 18, 2022
8 razlogov za najem digitalne agencije
November 11, 2022
8 najpogostejših napak pri email marketingu, ki se jim moraš izogniti!
November 9, 2022
5 najmočnejših besed v prodaji
October 27, 2022
4 prednosti uporabe večjezičnega chat robota za spletno trgovino
October 26, 2022
Kontaktne informacije

All-in.si, kreativne celovite reštive
Luka Vabič s.p.
Gradnikova cesta 16, 4260 Bled

info@all-in.si
00386-31-751-743

Give us a follow!

allinkreativneresitve

#marketingagency #spletnatrgovina
🌐 Izdelava spletnih strani
🎨 Grafično oblikovanje
📈 Oglaševanje na vseh omrežjih
Preveri našo portfolio tukaj ⤵️

All-in.si| Design & digital marketing
Kdo sploh si? Kako se sploh postaviti na trg? Preb Kdo sploh si? Kako se sploh postaviti na trg? Preberi več… 
..
..
..
..
#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #kranj  #bohinj
5 najboljših nasvetov za oblikovanje spletne trgo 5 najboljših nasvetov za oblikovanje spletne trgovine- 2.del. Preberi, kateri so, tako da SWIPE UP-AŠ!
..
..
..

..
..

#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #kranj  #bohinj
5 najboljših nasvetov za oblikovanje spletne trgo 5 najboljših nasvetov za oblikovanje spletne trgovine- preberi kateri so tukaj…. swipe up 

..
..

#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #kranj  #bohinj
8 nasvetov za grafično oblikovanje za dober zače 8 nasvetov za grafično oblikovanje za dober začetek leta! Shrani si za kasneje!
..
..
..
..
..
#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #piran #bohinj
Srečno, uspešno in dobičkonosno leto 2023 ti ž Srečno, uspešno in dobičkonosno leto 2023 ti želimo! Na nove začetke!
..
 .
..
..
..
..
.
#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #piran #bohinj
Kateri 3 trendi bodo prihodnost v spletni prodaji? Kateri 3 trendi bodo prihodnost v spletni prodaji? Beri dalje…
..
 .
..
..
..
..
.
#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #piran #bohinj
Se strinjaš ali bi še kaj dodal/a? Če pa ti, k Se strinjaš ali bi še kaj dodal/a? 
Če pa ti, kateri segment v digitalni strategiji dela problem (izdelava spletne strani, grafika, fotografija, video ter animacija, marketing ali pa SEO) pa nas lahko kontaktiraš na info@all-in.si. 
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #piran #bohinj
Si se, kdaj spraševal/a zakaj ima Gucci, Prada in Si se, kdaj spraševal/a zakaj ima Gucci, Prada in podobne znamke takšne cene? Danes ti predstavimo nov koncept postavljanja cen! Beri dalje…
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja  #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #piran #bohinj
Katerih je 8 elementov grafičnega oblikovanja? E Katerih je 8 elementov grafičnega oblikovanja?

Elementi oblikovanja so temeljni vidiki vsakega vizualnega oblikovanja, ki vključujejo obliko, barvo, prostor, obliko, črto, vrednost in teksturo, mi pa še dodamo še en dodatni element in to je poslušanje želja stranke!
..
..
..
..
 #grafika #pisarna #spletnatrgovina #spletnastran #podpiramslovensko #madeinslovenia #handmadeinslovenia #instagrammarketingtools #digitalnimarketing #zenskepodpirajmose #pohistvo #oblačila #podjetnik #gostilna #trgovinaomara #rocnodelo #podjetnistvo #madeinslovenija #spletnaprodaja #nohtidneva #krvavec #frizerka #kranj #trgovina #organizacija #znanjejemoc #onlineprodaja #slovenskiizdelki #prodajanakita #slovenskiustvarjalci
Danes je dan za posodobitev spletne strani! Ampak Danes je dan za posodobitev spletne strani! Ampak kdaj je potrebno posodobiti spletno stran? Beri dalje…
..
..
..#slike #nakupovanje #igslovenija #jogaslovenija #spletni #izobraževanje #samozavest #porokaslovenija #spletninakupi #spletnonakupovanje #oblacila #spletnaprodaja #grafika #spletnica #spletnatrgovina #mamiblogerkeslovenija #nohtislovenija #znanjejemoc #startajslovenija #podjetje #spletnastran #spletninakup #splet #slovenijamojadežela #slovenijabere #slovenijamoja #podjetnica #podjetnik #izdelek #podpiramslovensko
Prikaži več Sledi nam na Instagramu
Like us on Facebook!
All-in
2020 All-in.si Kreativne celostne rešitve. Vse pravice pridržane.

Splošni pogoji poslovanja

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, da lahko zagotovimo pravilno delovanje strani in dobro uporabniško izkušnjo. Urejate lahko nastavitve piškotkov.

All-in
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Pregled nastavitev zasebnosti

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, da lahko zagotovimo dobro uporabniško izkušnjo. Informacije o piškotkih se shranjujejo v vašem brskalniku, uporabljamo pa jih zato, da ugotovimo katere vsebine spletne strani so za vas najbolj zanimive in uporabne.

Vse nastavitve piškotkov lahko sami spreminjate.

 

Strogo zahtevani piškotki

Priporočamo, da so strogo zahtevani piškotki vklopljeni ves čas, saj bomo le tako lahko zagotavljali pravilno delovanje spletne strani in dobro uporabniško izkušnjo.

Če onemogočite ta piškotek boste morali obvestilo o piškotkih skriti ob vsakem obisku spletne strani.

Piškotki Google Analytics

S piškotiki Google Analytics zbiramo ANONIMNE informacije, kot so število obiskov spletne strani, popularne podstrani i.t.d.

Če teh piškotkov ne izklopite nam pomagate pri izboljševanju strani.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!

Dodatni piškotki

Uporabljamo tudi piškotke:

  • Facebook pixel

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!