Skip to content
info@all-in.siLjubljanska cesta 24D, 4000 Kranj031751743
All-inAll-in
All-in
Kreativne celostne rešitve
  • Domov
  • O Nas
  • Kaj ponujamo
  • Portfolio
  • Blog
  • Kontakt
FacebookInstagram
  • Domov
  • O Nas
  • Kaj ponujamo
  • Portfolio
  • Blog
  • Kontakt

8 razlogov za najem digitalne agencije

Končno si se odločil/a, da boš začel/a z digitalnim marketingom kot so socialna omrežja, email, plačljivi oglasi ipd. tržiti svoje podjetje in produkt. Ampak vedno bolj k raziskuješ, vedno bolj se ti stvari zapletajo, rezultatov pa ni.

To je normalno.

Digitalni marketing je vseobsegajoč izraz, ki predstavlja različne spletne metode trženja ali marketinga in rasti tvojega podjetja. Zato je lahko nekoliko zapleteno začeti obsežno kampanjo, če tvoje podjetje nima dovolj sredstev, časa in strokovnega znanja za takšen podvig.

Zato je smiselno sodelovati z agencijo za digitalno trženje. V tem prispevku bomo raziskali nekaj razlogov za sodelovanje z njo. 

1. Osredotoči se na vodenje podjetja

V večini primerov spletni marketing pomeni neposredno najemanje novih talentov za vodenje kampanj in za vodenje celotne strategije digitalnega marketinga. Poleg tega bo ta ekipa ali kader potrebovalo nekaj tvoje pozornosti, da se bodo stvari uskladile. Ne pozabi, da bodo potrebna tudi sredstva in čas za samo vzpostavitev ekipe in same kampanje in to lahko traja mesece, sredstva, ki vlagaš v to pa se samo kopičijo brez rezultatov.

Zato ti lahko pride prav agencija, ki to breme odvzame s tvojih ramen. Ne želiš porabiti več mesecev za usposabljanje svoje ekipe. Ta čas lahko rajše izkoristiš za rast tvojega podjetja od znotraj.

Z agencijo moraš le deliti svoje cilje in njihov časovni okvir.

Ni treba usposabljati, uvajati ali upravljati druge ekipe. Za vse elemente spletnega trženja interno skrbi ekipa agencije. To ti omogoča, da bolje vodiš svoje podjetje.

2. Zmanjšani skupni stroški

Ko razmišljaš o najemu agencije za digitalni marketing, številna podjetja običajno primerjajo stroške lastnega delovanja s ceno agencije. Presenečeni boš, ko boš izvedel/a, da je agencija sčasoma veliko cenejša.

Agencije delajo kot neodvisni izvajalci, zato tebi ni treba plačevati davkov na plače. Prav tako zmanjšaš ponavljajoče se stroške zaposlenih za polni delovni čas, kot so nadomestila, stroški zdravstvenega varstva in plače.

Nekatera orodja, ki jih potrebuješ za izvajanje kampanj, so lahko tudi povezana z visokim enkratnim plačilom ali naročninami. Večina uglednih agencij že ima osnovna orodja ter tudi naprednejša orodja za digitalno trženje, zato tebi zanje ne bo treba porabiti niti centa.

3. Sodeluj s strokovnjaki

Za večino malih podjetij je najem digitalne agencije velik korak. To je nekaj, za kar sta potrebna čas in temeljit razmislek. Poleg tega je lahko za tvojo ekipo zamudno, da razume vse tehnike spletnega trženja, kot so strategije SEO in trženje na družabnih omrežjih.

Ampak s sodelovanjem z agencijo za digitalno trženje pridobiš dostop do ekipe izkušenih in usposobljenih strokovnjakov. Nekatera velika podjetja plačujejo najvišje zneske samo zato, da zaposlijo in obdržijo vrhunske talente. To pomeni, da so lahko stroški najema takšnih strokovnjakov precej visoki, kar je dodatna prednost pri agenciji, ker so stroški fiksni.

Dodatna prednost pri tem je, da so ti strokovnjaki v preteklosti že delali na podobnih projektih. Zato ne pričakuješ, da boš za uporabo njihovega strokovnega znanja in izkušenj odšteli drage storitve.

4. Ostani relevantni v svoji panogi

Na tej točki moraš razumeti, da je podrobna analiza pomembne pred začetkom vsake kampanje. Dobro se moraš seznaniti s samo tvoje panoge, tvojimi konkurenti in najnovejšimi marketinškimi praksami.

Breme da ostaneš relevanten in v trendu prakse v svoji panogo, je na agenciji. Njihova naloga je, da raziskujejo tvoj trg in prepoznajo tvojo konkurenco. Poleg tega sledijo najnovejšim dosežkom na področju digitalnega trženja, da zagotovijo merljive rezultate.

Prav tako identificirajo in raziskujejo tvojo ciljno skupino, da bi spoznali in razumeli njeno vedenje, preference in interese. S tem zagotovijo, da bodo sprejete trženjske strategije prinesle največje možne rezultate in da bo tvoje podjetje na tekočem z ustreznim razvojem.

5. Pridobiš lahko nove ideje

Pri digitalnem marketingu je treba upoštevati, da vse stvari ne bodo delovale za tvojo panogo. Nekatere lahko ponudijo ponesrečene rezultate, medtem ko so druge ideje lahko precej koristne.

Dobra agencija bo tebi dala odlične ideje o tem, katere tehnike bodo tebi prinesle rezultate. Zagotovili bodo nov pogled na nekatere stvari, ki jih je tvoja ekipa že počela. Ocenili bodo tvoja trženjska prizadevanja in ustvarili nove zamisli na podlagi stališča potrošnikov.

Na primer, ko gre za marketing na družbenih omrežjih  bo agencija za digitalni marketing pomagala ugotoviti, kje je tvoje ciljno občinstvo večinoma na voljo. Določili bodo, katere vsebine jih najbolj privlačijo ter kako jih delijo in konzumirajo. To bo tebi pomagalo racionalizirati tvoje kampanje na socialnih omrežjih.

6. To je storitev, ki jo je mogoče razširiti

Ena od stvari, zaradi katerih je agencija za digitalni marketing tvoja najboljša izbira za spletno rast, je njena skalabilnost.

V običajnem okolju boš morali povečati velikost svoje ekipe, ko se bodo povečale tvoje poslovne potrebe ali ko boš želeli uvesti kakšno novost. To pomeni, da bo tvoje podjetje potrebovalo dodatna sredstva za podporo in spodbujanje rasti.

Pri marketinški agenciji pa temu ni tako. Tvoja trenutna ekipa ne bo omejena in ne bo potrebe po širjenju ekipe.

Dobro podjetje se običajno prilagodi tvojim potrebam, ko tvoje podjetje raste. Ponujajo več načrtov in paketov, ki najbolje ustrezajo velikosti tvojega podjetja.

V idealnem primeru je pomembno imeti skalabilno in prilagodljivo agencijo, zlasti kadar se usmerjaš na nov trg.

7. Ponujajo merljive rezultate

Nobeno podjetje ne želi vlagati v naložbe, ki ne prinašajo nobenih rezultatov.

Zaradi številnih trženjskih metod na področju digitalnega trženja je morda težko ugotoviti pravo donosnost naložbe. Vendar tebi agencija pomaga tako, da določi ključne kazalnike uspešnosti (KPI). Ti kazalniki pomagajo ugotoviti, kako uspešne so tvoje marketinške kampanje glede na tvoje cilje.

Prav tako bodo določili pomembne kazalnike, ki jih je treba spremljati v različnih kanalih, da bi ugotovili učinkovitost posamezne kampanje. Dobil/a boš tudi mesečna ali četrtletna poročila o svojih kampanjah in revizijo spletnega mesta, kar bo tebi  pomagalo pri sprejemanju pravilnih marketinških odločitev.

Običajno agencija za digitalno trženje ponuja jasen vpogled v uspešnost tvojih ključnih besed ter v to, kako potencialne stranke sodelujejo s tvojo vsebino in blagovno znamko.

8. Imajo orodja

Sprijaznimo se s tem. Digitalni marketing zahteva uporabo različnih orodij za racionalizacijo vsake kampanje. Na žalost pri trženju ne obstaja nič, kar bi bilo podobno enemu orodju za vse.

Večina teh orodij so premijske storitve, stroški pa se z dodatkom določenih funkcij ali nadgradnjo povečajo. Potreboval/a boš orodja za analitiko, raziskovanje ključnih besed, analizo konkurence, upravljanje plačljivega iskanja in avtomatizacijo.

Skupni stroški uporabe teh orodij za spletni marketing so lahko za mala in srednje velika podjetja precej visoki. Agencije že imajo ta orodja, ki tebi pomagajo kar najbolje izkoristiti tvoje kampanje. Ni ti treba skrbeti za ponavljajoče se stroške, ki bodo tebi verjetno nastali z njihovo uporabo.

Digitalno trženje je počasen in neprekinjen proces, zato izberi pravo podjetje. Beži stran od tistih podjetij, ki obljubljajo takojšnje ali hitre rezultate. Preden se odločiš, določi glavne omejitve in posebnosti podjetja.

Naj tebi povedo glavne panoge, ki jih pokrivajo in  delijo nekatera orodja in tehnike, ki jih uporabljajo. Po potrebi lahko zahtevaš poročila o njihovih preteklih in sedanjih projektih, da preveriš njihovo uspešnost (naše najdeš tukaj ) .

Ugotovi tudi, kakšne so spletne predstavitve spletnih lastnosti agencije. Njihova uvrstitev na iskalnikih pomaga utrditi tvoj odnos z njimi. Ne pozabi potrditi njihovih izkušenj v panogi.

Razvij svoje podjetje z agencijo za digitalno trženje

Eno od dejstev je, da ima digitalni marketing moč za hitrejšo rast tvojega podjetja kot večina marketinških tehnik.

Z najemom agencije za digitalno trženje lahko skoraj takoj začneš s svojimi kampanjami. Ni tebi treba krmariti po krivulji učenja ali ustvarjati ekipe. Tvoje kampanje lahko zaživijo že v nekaj tednih po oblikovanju strategije.

Digitalne kampanje najbolje delujejo, če so vse strani na isti strani. Poleg tega mora imeti tvoja agencija svobodo pri sprejemanju odločitev, ki najbolje ustrezajo tvojim interesom in proračunskemu načrtu.

imaš kakšno vprašanje o digitalnem trženju? Vabimo te, da se obrneš na nas.

Hočeš več kratkih vsebin ?
Sledi nam na socialnih omrežij ali poglej druge objave na našem blogu.
By All-inNovember 11, 2022

Preberite še:

15 razlogov zakaj uporabljati Chat robot-e v tvoji spletni trgovin
December 1, 2022
10 manj nadležnih sinonimov in alternativ za “Prosim, glej priponko!”
November 18, 2022
8 vrst objav na Facebooku, ki jih lahko uporabiš za marketing
November 17, 2022
8 najpogostejših napak pri email marketingu, ki se jim moraš izogniti!
November 9, 2022
5 najmočnejših besed v prodaji
October 27, 2022
4 prednosti uporabe večjezičnega chat robota za spletno trgovino
October 26, 2022
Kontaktne informacije

All-in.si, kreativne celovite reštive
Luka Vabič s.p.
Gradnikova cesta 16, 4260 Bled

info@all-in.si
00386-31-751-743

Give us a follow!

allinkreativneresitve

#marketingagency #spletnatrgovina
🌐 Izdelava spletnih strani
🎨 Grafično oblikovanje
📈 Oglaševanje na vseh omrežjih
Preveri našo portfolio tukaj ⤵️

All-in.si| Design & digital marketing
Kdo sploh si? Kako se sploh postaviti na trg? Preb Kdo sploh si? Kako se sploh postaviti na trg? Preberi več… 
..
..
..
..
#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #kranj  #bohinj
5 najboljših nasvetov za oblikovanje spletne trgo 5 najboljših nasvetov za oblikovanje spletne trgovine- 2.del. Preberi, kateri so, tako da SWIPE UP-AŠ!
..
..
..

..
..

#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #kranj  #bohinj
5 najboljših nasvetov za oblikovanje spletne trgo 5 najboljših nasvetov za oblikovanje spletne trgovine- preberi kateri so tukaj…. swipe up 

..
..

#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #kranj  #bohinj
8 nasvetov za grafično oblikovanje za dober zače 8 nasvetov za grafično oblikovanje za dober začetek leta! Shrani si za kasneje!
..
..
..
..
..
#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #piran #bohinj
Srečno, uspešno in dobičkonosno leto 2023 ti ž Srečno, uspešno in dobičkonosno leto 2023 ti želimo! Na nove začetke!
..
 .
..
..
..
..
.
#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #piran #bohinj
Kateri 3 trendi bodo prihodnost v spletni prodaji? Kateri 3 trendi bodo prihodnost v spletni prodaji? Beri dalje…
..
 .
..
..
..
..
.
#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #piran #bohinj
Se strinjaš ali bi še kaj dodal/a? Če pa ti, k Se strinjaš ali bi še kaj dodal/a? 
Če pa ti, kateri segment v digitalni strategiji dela problem (izdelava spletne strani, grafika, fotografija, video ter animacija, marketing ali pa SEO) pa nas lahko kontaktiraš na info@all-in.si. 
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #piran #bohinj
Si se, kdaj spraševal/a zakaj ima Gucci, Prada in Si se, kdaj spraševal/a zakaj ima Gucci, Prada in podobne znamke takšne cene? Danes ti predstavimo nov koncept postavljanja cen! Beri dalje…
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja  #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #piran #bohinj
Katerih je 8 elementov grafičnega oblikovanja? E Katerih je 8 elementov grafičnega oblikovanja?

Elementi oblikovanja so temeljni vidiki vsakega vizualnega oblikovanja, ki vključujejo obliko, barvo, prostor, obliko, črto, vrednost in teksturo, mi pa še dodamo še en dodatni element in to je poslušanje želja stranke!
..
..
..
..
 #grafika #pisarna #spletnatrgovina #spletnastran #podpiramslovensko #madeinslovenia #handmadeinslovenia #instagrammarketingtools #digitalnimarketing #zenskepodpirajmose #pohistvo #oblačila #podjetnik #gostilna #trgovinaomara #rocnodelo #podjetnistvo #madeinslovenija #spletnaprodaja #nohtidneva #krvavec #frizerka #kranj #trgovina #organizacija #znanjejemoc #onlineprodaja #slovenskiizdelki #prodajanakita #slovenskiustvarjalci
Danes je dan za posodobitev spletne strani! Ampak Danes je dan za posodobitev spletne strani! Ampak kdaj je potrebno posodobiti spletno stran? Beri dalje…
..
..
..#slike #nakupovanje #igslovenija #jogaslovenija #spletni #izobraževanje #samozavest #porokaslovenija #spletninakupi #spletnonakupovanje #oblacila #spletnaprodaja #grafika #spletnica #spletnatrgovina #mamiblogerkeslovenija #nohtislovenija #znanjejemoc #startajslovenija #podjetje #spletnastran #spletninakup #splet #slovenijamojadežela #slovenijabere #slovenijamoja #podjetnica #podjetnik #izdelek #podpiramslovensko
Prikaži več Sledi nam na Instagramu
Like us on Facebook!
All-in
2020 All-in.si Kreativne celostne rešitve. Vse pravice pridržane.

Splošni pogoji poslovanja

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, da lahko zagotovimo pravilno delovanje strani in dobro uporabniško izkušnjo. Urejate lahko nastavitve piškotkov.

All-in
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Pregled nastavitev zasebnosti

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, da lahko zagotovimo dobro uporabniško izkušnjo. Informacije o piškotkih se shranjujejo v vašem brskalniku, uporabljamo pa jih zato, da ugotovimo katere vsebine spletne strani so za vas najbolj zanimive in uporabne.

Vse nastavitve piškotkov lahko sami spreminjate.

 

Strogo zahtevani piškotki

Priporočamo, da so strogo zahtevani piškotki vklopljeni ves čas, saj bomo le tako lahko zagotavljali pravilno delovanje spletne strani in dobro uporabniško izkušnjo.

Če onemogočite ta piškotek boste morali obvestilo o piškotkih skriti ob vsakem obisku spletne strani.

Piškotki Google Analytics

S piškotiki Google Analytics zbiramo ANONIMNE informacije, kot so število obiskov spletne strani, popularne podstrani i.t.d.

Če teh piškotkov ne izklopite nam pomagate pri izboljševanju strani.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!

Dodatni piškotki

Uporabljamo tudi piškotke:

  • Facebook pixel

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!