8 razlogov za najem digitalne agencije
Končno si se odločil/a, da boš začel/a z digitalnim marketingom kot so socialna omrežja, email, plačljivi oglasi ipd. tržiti svoje podjetje in produkt. Ampak vedno bolj k raziskuješ, vedno bolj se ti stvari zapletajo, rezultatov pa ni.
To je normalno.
Digitalni marketing je vseobsegajoč izraz, ki predstavlja različne spletne metode trženja ali marketinga in rasti tvojega podjetja. Zato je lahko nekoliko zapleteno začeti obsežno kampanjo, če tvoje podjetje nima dovolj sredstev, časa in strokovnega znanja za takšen podvig.
Zato je smiselno sodelovati z agencijo za digitalno trženje. V tem prispevku bomo raziskali nekaj razlogov za sodelovanje z njo.
1. Osredotoči se na vodenje podjetja
V večini primerov spletni marketing pomeni neposredno najemanje novih talentov za vodenje kampanj in za vodenje celotne strategije digitalnega marketinga. Poleg tega bo ta ekipa ali kader potrebovalo nekaj tvoje pozornosti, da se bodo stvari uskladile. Ne pozabi, da bodo potrebna tudi sredstva in čas za samo vzpostavitev ekipe in same kampanje in to lahko traja mesece, sredstva, ki vlagaš v to pa se samo kopičijo brez rezultatov.
Zato ti lahko pride prav agencija, ki to breme odvzame s tvojih ramen. Ne želiš porabiti več mesecev za usposabljanje svoje ekipe. Ta čas lahko rajše izkoristiš za rast tvojega podjetja od znotraj.
Z agencijo moraš le deliti svoje cilje in njihov časovni okvir.
Ni treba usposabljati, uvajati ali upravljati druge ekipe. Za vse elemente spletnega trženja interno skrbi ekipa agencije. To ti omogoča, da bolje vodiš svoje podjetje.
2. Zmanjšani skupni stroški
Ko razmišljaš o najemu agencije za digitalni marketing, številna podjetja običajno primerjajo stroške lastnega delovanja s ceno agencije. Presenečeni boš, ko boš izvedel/a, da je agencija sčasoma veliko cenejša.
Agencije delajo kot neodvisni izvajalci, zato tebi ni treba plačevati davkov na plače. Prav tako zmanjšaš ponavljajoče se stroške zaposlenih za polni delovni čas, kot so nadomestila, stroški zdravstvenega varstva in plače.
Nekatera orodja, ki jih potrebuješ za izvajanje kampanj, so lahko tudi povezana z visokim enkratnim plačilom ali naročninami. Večina uglednih agencij že ima osnovna orodja ter tudi naprednejša orodja za digitalno trženje, zato tebi zanje ne bo treba porabiti niti centa.
3. Sodeluj s strokovnjaki
Za večino malih podjetij je najem digitalne agencije velik korak. To je nekaj, za kar sta potrebna čas in temeljit razmislek. Poleg tega je lahko za tvojo ekipo zamudno, da razume vse tehnike spletnega trženja, kot so strategije SEO in trženje na družabnih omrežjih.
Ampak s sodelovanjem z agencijo za digitalno trženje pridobiš dostop do ekipe izkušenih in usposobljenih strokovnjakov. Nekatera velika podjetja plačujejo najvišje zneske samo zato, da zaposlijo in obdržijo vrhunske talente. To pomeni, da so lahko stroški najema takšnih strokovnjakov precej visoki, kar je dodatna prednost pri agenciji, ker so stroški fiksni.
Dodatna prednost pri tem je, da so ti strokovnjaki v preteklosti že delali na podobnih projektih. Zato ne pričakuješ, da boš za uporabo njihovega strokovnega znanja in izkušenj odšteli drage storitve.
4. Ostani relevantni v svoji panogi
Na tej točki moraš razumeti, da je podrobna analiza pomembne pred začetkom vsake kampanje. Dobro se moraš seznaniti s samo tvoje panoge, tvojimi konkurenti in najnovejšimi marketinškimi praksami.
Breme da ostaneš relevanten in v trendu prakse v svoji panogo, je na agenciji. Njihova naloga je, da raziskujejo tvoj trg in prepoznajo tvojo konkurenco. Poleg tega sledijo najnovejšim dosežkom na področju digitalnega trženja, da zagotovijo merljive rezultate.
Prav tako identificirajo in raziskujejo tvojo ciljno skupino, da bi spoznali in razumeli njeno vedenje, preference in interese. S tem zagotovijo, da bodo sprejete trženjske strategije prinesle največje možne rezultate in da bo tvoje podjetje na tekočem z ustreznim razvojem.
5. Pridobiš lahko nove ideje
Pri digitalnem marketingu je treba upoštevati, da vse stvari ne bodo delovale za tvojo panogo. Nekatere lahko ponudijo ponesrečene rezultate, medtem ko so druge ideje lahko precej koristne.
Dobra agencija bo tebi dala odlične ideje o tem, katere tehnike bodo tebi prinesle rezultate. Zagotovili bodo nov pogled na nekatere stvari, ki jih je tvoja ekipa že počela. Ocenili bodo tvoja trženjska prizadevanja in ustvarili nove zamisli na podlagi stališča potrošnikov.
Na primer, ko gre za marketing na družbenih omrežjih bo agencija za digitalni marketing pomagala ugotoviti, kje je tvoje ciljno občinstvo večinoma na voljo. Določili bodo, katere vsebine jih najbolj privlačijo ter kako jih delijo in konzumirajo. To bo tebi pomagalo racionalizirati tvoje kampanje na socialnih omrežjih.
6. To je storitev, ki jo je mogoče razširiti
Ena od stvari, zaradi katerih je agencija za digitalni marketing tvoja najboljša izbira za spletno rast, je njena skalabilnost.
V običajnem okolju boš morali povečati velikost svoje ekipe, ko se bodo povečale tvoje poslovne potrebe ali ko boš želeli uvesti kakšno novost. To pomeni, da bo tvoje podjetje potrebovalo dodatna sredstva za podporo in spodbujanje rasti.
Pri marketinški agenciji pa temu ni tako. Tvoja trenutna ekipa ne bo omejena in ne bo potrebe po širjenju ekipe.
Dobro podjetje se običajno prilagodi tvojim potrebam, ko tvoje podjetje raste. Ponujajo več načrtov in paketov, ki najbolje ustrezajo velikosti tvojega podjetja.
V idealnem primeru je pomembno imeti skalabilno in prilagodljivo agencijo, zlasti kadar se usmerjaš na nov trg.
7. Ponujajo merljive rezultate
Nobeno podjetje ne želi vlagati v naložbe, ki ne prinašajo nobenih rezultatov.
Zaradi številnih trženjskih metod na področju digitalnega trženja je morda težko ugotoviti pravo donosnost naložbe. Vendar tebi agencija pomaga tako, da določi ključne kazalnike uspešnosti (KPI). Ti kazalniki pomagajo ugotoviti, kako uspešne so tvoje marketinške kampanje glede na tvoje cilje.
Prav tako bodo določili pomembne kazalnike, ki jih je treba spremljati v različnih kanalih, da bi ugotovili učinkovitost posamezne kampanje. Dobil/a boš tudi mesečna ali četrtletna poročila o svojih kampanjah in revizijo spletnega mesta, kar bo tebi pomagalo pri sprejemanju pravilnih marketinških odločitev.
Običajno agencija za digitalno trženje ponuja jasen vpogled v uspešnost tvojih ključnih besed ter v to, kako potencialne stranke sodelujejo s tvojo vsebino in blagovno znamko.
8. Imajo orodja
Sprijaznimo se s tem. Digitalni marketing zahteva uporabo različnih orodij za racionalizacijo vsake kampanje. Na žalost pri trženju ne obstaja nič, kar bi bilo podobno enemu orodju za vse.
Večina teh orodij so premijske storitve, stroški pa se z dodatkom določenih funkcij ali nadgradnjo povečajo. Potreboval/a boš orodja za analitiko, raziskovanje ključnih besed, analizo konkurence, upravljanje plačljivega iskanja in avtomatizacijo.
Skupni stroški uporabe teh orodij za spletni marketing so lahko za mala in srednje velika podjetja precej visoki. Agencije že imajo ta orodja, ki tebi pomagajo kar najbolje izkoristiti tvoje kampanje. Ni ti treba skrbeti za ponavljajoče se stroške, ki bodo tebi verjetno nastali z njihovo uporabo.
Digitalno trženje je počasen in neprekinjen proces, zato izberi pravo podjetje. Beži stran od tistih podjetij, ki obljubljajo takojšnje ali hitre rezultate. Preden se odločiš, določi glavne omejitve in posebnosti podjetja.
Naj tebi povedo glavne panoge, ki jih pokrivajo in delijo nekatera orodja in tehnike, ki jih uporabljajo. Po potrebi lahko zahtevaš poročila o njihovih preteklih in sedanjih projektih, da preveriš njihovo uspešnost (naše najdeš tukaj ) .
Ugotovi tudi, kakšne so spletne predstavitve spletnih lastnosti agencije. Njihova uvrstitev na iskalnikih pomaga utrditi tvoj odnos z njimi. Ne pozabi potrditi njihovih izkušenj v panogi.
Razvij svoje podjetje z agencijo za digitalno trženje
Eno od dejstev je, da ima digitalni marketing moč za hitrejšo rast tvojega podjetja kot večina marketinških tehnik.
Z najemom agencije za digitalno trženje lahko skoraj takoj začneš s svojimi kampanjami. Ni tebi treba krmariti po krivulji učenja ali ustvarjati ekipe. Tvoje kampanje lahko zaživijo že v nekaj tednih po oblikovanju strategije.
Digitalne kampanje najbolje delujejo, če so vse strani na isti strani. Poleg tega mora imeti tvoja agencija svobodo pri sprejemanju odločitev, ki najbolje ustrezajo tvojim interesom in proračunskemu načrtu.
imaš kakšno vprašanje o digitalnem trženju? Vabimo te, da se obrneš na nas.