Skip to content
info@all-in.siLjubljanska cesta 24D, 4000 Kranj031751743
All-inAll-in
All-in
Kreativne celostne rešitve
  • Domov
  • O Nas
  • Kaj ponujamo
  • Portfolio
  • Blog
  • Kontakt
FacebookInstagram
  • Domov
  • O Nas
  • Kaj ponujamo
  • Portfolio
  • Blog
  • Kontakt

Tvoje besede pomagajo graditi odnose s strankami - zato jih skrbno izberi.

Odlične fotografije, privlačni videoposnetki in privlačne grafike so koristni, vendar so pri prodaji najpomembnejše besede, ki jih uporabljaš.

Zakaj? Besede gradijo odnose. Ljudje kupujejo od ljudi.

Besede lahko usmerjajo tudi tvoj pristop k prodaji, saj odnos pogosto temelji na besedah.

Če spremeniš samo eno besedo, lahko včasih spremeniš celoten pristop.

1. Osredotoči se na prednosti in ne na specifikacije

Želel sem posekati nekaj podrtih dreves. Nisem drvar in o motornih žagah nisem vedel ničesar. V prvi trgovini je prodajalec šel naravnost k eni žagi in mi povedal vse o 50-kubičnem motorju, 9000 vrtljajih na minuto in 18-palčni palici. Čeprav sem razumel specifikacije, jih nisem mogel umestiti v kontekst. Nisem vedel, ali je 9000 vrtljajev na minuto dobro ali slabo.

Odšel sem v drugo trgovino.  Prodajalec mi je najprej postavil nekaj preprostih vprašanj. Nato je rekel: “Ta verižna žaga je verjetno tvoja najboljša izbira. Lahko jo je zagnati, ima odlične varnostne funkcije, verigo pa je enostavno odstraniti, ko jo želite zamenjati. Lahko bi kupili dražjo žago, vendar je glede na velikost dreves, ki jih boste rezali, res ne potrebujete.”

Eden od prodajalcev me je poskušal navdušiti s specifikacijami in funkcijami, pri tem pa sem se počutil neumno. Drugi se je trudil razumeti moje potrebe in rešiti mojo težavo.

Kupce zanimajo specifikacije in lastnosti glede na to, kako te lastnosti izpolnjujejo njihove potrebe. Začni s prednostmi, pomagaj kupcu, da bo začutil, da bodo njegove potrebe izpolnjene… in nato preidite na specifikacije, če se ti zdi, da ga zanimajo.

2. Osredotoči se na vrednost in ne na ceno

Znižanje cen lahko povzroči večjo prodajo, vendar če ne zagotoviš konteksta za znižanje cen, se stranke takoj prilagodijo nižjim cenam in se upirajo vrnitvi na raven cen pred prodajo.

Ključno je, da se osredotočiš na vrednost in ne le na ceno. Odstranite ali zamenjajte elemente iz nabora storitev. Ustvarite količinske popuste na podlagi ekonomije obsega. Združite povezane izdelke ali storitve ali ponudite hitrejše dobavne roke.

Razen če je pogajanje pričakovano (kot pri prodaji avtomobilov ali pohištva), ne znižuj cene samo zato, ker tvoja stranka vpraša. Če je tako enostavno dobiti popust, je bila tvoja cena na začetku previsoka.

3. Osredotoči se na to, kako lahko stranka dobi več, in ne na to, kako lahko plača manj.

Osredotočiš se na prikazovanje in ne na učenje. Moja žena je želela kupiti kolo, vendar jo je skrbelo, da bo ob predrtem kolesu obtičala na cesti.

V neki trgovini je prodajalec rekel: “To ni velik problem. Ko se naučite, kako to narediti, je menjava praznega kolesa preprosta.”

Drugi prodajalec je rekel: “Strinjam se z vami. Počutil sem se enako. Pridite do delovne mize. Najprej ti bom pokazal, kako, potem pa bova to naredila skupaj, da se boste naučila, kako to narediti.”

Učenje pomeni, da mora stranka narediti nekaj domače naloge. Kdo ima rad domače naloge? Pokaži namen, da boš pomagal/a. Kupci kupujejo od ljudi, ki jim pomagajo.

4. Osredotočiš se na čustva in ne na razloge

Radi mislimo, da smo racionalni in logični pri sprejemanju nakupnih odločitev, vendar če bi to bilo tako, Gucci, Coach in Porsche ne bi več poslovali.

Nemogoče je racionalno utemeljiti nakup luksuznega predmeta: Morda si ga želimo, vendar ga ne potrebujemo. Pravzaprav vsak nakup, ne glede na to, kako vsakdanji je, zadovoljuje čustveno potrebo – če ne drugega, se želimo dobro počutiti ob sprejeti odločitvi.

Čustva igrajo pomembno vlogo pri večini nakupnih odločitev. Nikoli ne pozabi, kako se želijo potencialne stranke počutiti: varnejši, bolj zdravi, pametnejši, privlačnejši….

V nekaterih primerih se tvoje stranke morda želijo le dobro počutiti pri poslovanju s tabo.

5. Osredotoči se na ti, ne jaz

Moraš opraviti prodajo. Morda moraš nujno opraviti prodajo.

Stranke to ne zanima; niti je ne bi smelo zanimati. Zmanjševanje prihodkov, visoki cilji ali naraščajoče notranje zahteve niso problem stranke, vendar se ti dejavniki zlahka prikradejo v to, kako pristopaš k prodaji.

Obup je mati vsiljivosti, povprečna stranka pa sovraži vsiljivega prodajalca. Usmeri to energijo in prodajni postopek spremeni v pogovor, osredotoči se na potrebe, motivacijo, težave in čustva stranke.

Čeprav moraš obupno opraviti prodajo, se lahko samo stranka odloči za nakup, zato naj bo postopek vedno namenjen samo stranki.

1. Osredotoči se na prednosti in ne na specifikacije

Želel sem posekati nekaj podrtih dreves. Nisem drvar in o motornih žagah nisem vedel ničesar. V prvi trgovini je prodajalec šel naravnost k eni žagi in mi povedal vse o 50-kubičnem motorju, 9000 vrtljajih na minuto in 18-palčni palici. Čeprav sem razumel specifikacije, jih nisem mogel umestiti v kontekst. Nisem vedel, ali je 9000 vrtljajev na minuto dobro ali slabo.

Odšel sem v drugo trgovino.  Prodajalec mi je najprej postavil nekaj preprostih vprašanj. Nato je rekel: “Ta verižna žaga je verjetno tvoja najboljša izbira. Lahko jo je zagnati, ima odlične varnostne funkcije, verigo pa je enostavno odstraniti, ko jo želite zamenjati. Lahko bi kupili dražjo žago, vendar je glede na velikost dreves, ki jih boste rezali, res ne potrebujete.”

Eden od prodajalcev me je poskušal navdušiti s specifikacijami in funkcijami, pri tem pa sem se počutil neumno. Drugi se je trudil razumeti moje potrebe in rešiti mojo težavo.

Kupce zanimajo specifikacije in lastnosti glede na to, kako te lastnosti izpolnjujejo njihove potrebe. Začni s prednostmi, pomagaj kupcu, da bo začutil, da bodo njegove potrebe izpolnjene… in nato preidite na specifikacije, če se ti zdi, da ga zanimajo.

2. Osredotoči se na vrednost in ne na ceno

Znižanje cen lahko povzroči večjo prodajo, vendar če ne zagotoviš konteksta za znižanje cen, se stranke takoj prilagodijo nižjim cenam in se upirajo vrnitvi na raven cen pred prodajo.

Ključno je, da se osredotočiš na vrednost in ne le na ceno. Odstranite ali zamenjajte elemente iz nabora storitev. Ustvarite količinske popuste na podlagi ekonomije obsega. Združite povezane izdelke ali storitve ali ponudite hitrejše dobavne roke.

Razen če je pogajanje pričakovano (kot pri prodaji avtomobilov ali pohištva), ne znižuj cene samo zato, ker tvoja stranka vpraša. Če je tako enostavno dobiti popust, je bila tvoja cena na začetku previsoka.

3. Osredotoči se na to, kako lahko stranka dobi več, in ne na to, kako lahko plača manj.

Osredotočiš se na prikazovanje in ne na učenje. Moja žena je želela kupiti kolo, vendar jo je skrbelo, da bo ob predrtem kolesu obtičala na cesti.

V neki trgovini je prodajalec rekel: “To ni velik problem. Ko se naučite, kako to narediti, je menjava praznega kolesa preprosta.”

Drugi prodajalec je rekel: “Strinjam se z vami. Počutil sem se enako. Pridite do delovne mize. Najprej ti bom pokazal, kako, potem pa bova to naredila skupaj, da se boste naučila, kako to narediti.”

Učenje pomeni, da mora stranka narediti nekaj domače naloge. Kdo ima rad domače naloge? Pokaži namen, da boš pomagal/a. Kupci kupujejo od ljudi, ki jim pomagajo.

4. Osredotočiš se na čustva in ne na razloge

Radi mislimo, da smo racionalni in logični pri sprejemanju nakupnih odločitev, vendar če bi to bilo tako, Gucci, Coach in Porsche ne bi več poslovali.

Nemogoče je racionalno utemeljiti nakup luksuznega predmeta: Morda si ga želimo, vendar ga ne potrebujemo. Pravzaprav vsak nakup, ne glede na to, kako vsakdanji je, zadovoljuje čustveno potrebo – če ne drugega, se želimo dobro počutiti ob sprejeti odločitvi.

Čustva igrajo pomembno vlogo pri večini nakupnih odločitev. Nikoli ne pozabi, kako se želijo potencialne stranke počutiti: varnejši, bolj zdravi, pametnejši, privlačnejši….

V nekaterih primerih se tvoje stranke morda želijo le dobro počutiti pri poslovanju s tabo.

5. Osredotoči se na ti, ne jaz

Moraš opraviti prodajo. Morda moraš nujno opraviti prodajo.

Stranke to ne zanima; niti je ne bi smelo zanimati. Zmanjševanje prihodkov, visoki cilji ali naraščajoče notranje zahteve niso problem stranke, vendar se ti dejavniki zlahka prikradejo v to, kako pristopaš k prodaji.

Obup je mati vsiljivosti, povprečna stranka pa sovraži vsiljivega prodajalca. Usmeri to energijo in prodajni postopek spremeni v pogovor, osredotoči se na potrebe, motivacijo, težave in čustva stranke.

Čeprav moraš obupno opraviti prodajo, se lahko samo stranka odloči za nakup, zato naj bo postopek vedno namenjen samo stranki.

Hočeš več kratkih vsebin ?
Sledi nam na socialnih omrežij ali poglej druge objave na našem blogu.
By All-inOctober 27, 2022

Preberite še:

15 razlogov zakaj uporabljati Chat robot-e v tvoji spletni trgovin
December 1, 2022
10 manj nadležnih sinonimov in alternativ za “Prosim, glej priponko!”
November 18, 2022
8 vrst objav na Facebooku, ki jih lahko uporabiš za marketing
November 17, 2022
8 razlogov za najem digitalne agencije
November 11, 2022
8 najpogostejših napak pri email marketingu, ki se jim moraš izogniti!
November 9, 2022
4 prednosti uporabe večjezičnega chat robota za spletno trgovino
October 26, 2022
Kontaktne informacije

All-in.si, kreativne celovite reštive
Luka Vabič s.p.
Gradnikova cesta 16, 4260 Bled

info@all-in.si
00386-31-751-743

Give us a follow!

allinkreativneresitve

#marketingagency #spletnatrgovina
🌐 Izdelava spletnih strani
🎨 Grafično oblikovanje
📈 Oglaševanje na vseh omrežjih
Preveri našo portfolio tukaj ⤵️

All-in.si| Design & digital marketing
Kdo sploh si? Kako se sploh postaviti na trg? Preb Kdo sploh si? Kako se sploh postaviti na trg? Preberi več… 
..
..
..
..
#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #kranj  #bohinj
5 najboljših nasvetov za oblikovanje spletne trgo 5 najboljših nasvetov za oblikovanje spletne trgovine- 2.del. Preberi, kateri so, tako da SWIPE UP-AŠ!
..
..
..

..
..

#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #kranj  #bohinj
5 najboljših nasvetov za oblikovanje spletne trgo 5 najboljših nasvetov za oblikovanje spletne trgovine- preberi kateri so tukaj…. swipe up 

..
..

#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #kranj  #bohinj
8 nasvetov za grafično oblikovanje za dober zače 8 nasvetov za grafično oblikovanje za dober začetek leta! Shrani si za kasneje!
..
..
..
..
..
#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #piran #bohinj
Srečno, uspešno in dobičkonosno leto 2023 ti ž Srečno, uspešno in dobičkonosno leto 2023 ti želimo! Na nove začetke!
..
 .
..
..
..
..
.
#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #piran #bohinj
Kateri 3 trendi bodo prihodnost v spletni prodaji? Kateri 3 trendi bodo prihodnost v spletni prodaji? Beri dalje…
..
 .
..
..
..
..
.
#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #piran #bohinj
Se strinjaš ali bi še kaj dodal/a? Če pa ti, k Se strinjaš ali bi še kaj dodal/a? 
Če pa ti, kateri segment v digitalni strategiji dela problem (izdelava spletne strani, grafika, fotografija, video ter animacija, marketing ali pa SEO) pa nas lahko kontaktiraš na info@all-in.si. 
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #piran #bohinj
Si se, kdaj spraševal/a zakaj ima Gucci, Prada in Si se, kdaj spraševal/a zakaj ima Gucci, Prada in podobne znamke takšne cene? Danes ti predstavimo nov koncept postavljanja cen! Beri dalje…
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja  #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #piran #bohinj
Katerih je 8 elementov grafičnega oblikovanja? E Katerih je 8 elementov grafičnega oblikovanja?

Elementi oblikovanja so temeljni vidiki vsakega vizualnega oblikovanja, ki vključujejo obliko, barvo, prostor, obliko, črto, vrednost in teksturo, mi pa še dodamo še en dodatni element in to je poslušanje želja stranke!
..
..
..
..
 #grafika #pisarna #spletnatrgovina #spletnastran #podpiramslovensko #madeinslovenia #handmadeinslovenia #instagrammarketingtools #digitalnimarketing #zenskepodpirajmose #pohistvo #oblačila #podjetnik #gostilna #trgovinaomara #rocnodelo #podjetnistvo #madeinslovenija #spletnaprodaja #nohtidneva #krvavec #frizerka #kranj #trgovina #organizacija #znanjejemoc #onlineprodaja #slovenskiizdelki #prodajanakita #slovenskiustvarjalci
Danes je dan za posodobitev spletne strani! Ampak Danes je dan za posodobitev spletne strani! Ampak kdaj je potrebno posodobiti spletno stran? Beri dalje…
..
..
..#slike #nakupovanje #igslovenija #jogaslovenija #spletni #izobraževanje #samozavest #porokaslovenija #spletninakupi #spletnonakupovanje #oblacila #spletnaprodaja #grafika #spletnica #spletnatrgovina #mamiblogerkeslovenija #nohtislovenija #znanjejemoc #startajslovenija #podjetje #spletnastran #spletninakup #splet #slovenijamojadežela #slovenijabere #slovenijamoja #podjetnica #podjetnik #izdelek #podpiramslovensko
Prikaži več Sledi nam na Instagramu
Like us on Facebook!
All-in
2020 All-in.si Kreativne celostne rešitve. Vse pravice pridržane.

Splošni pogoji poslovanja

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, da lahko zagotovimo pravilno delovanje strani in dobro uporabniško izkušnjo. Urejate lahko nastavitve piškotkov.

All-in
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Pregled nastavitev zasebnosti

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, da lahko zagotovimo dobro uporabniško izkušnjo. Informacije o piškotkih se shranjujejo v vašem brskalniku, uporabljamo pa jih zato, da ugotovimo katere vsebine spletne strani so za vas najbolj zanimive in uporabne.

Vse nastavitve piškotkov lahko sami spreminjate.

 

Strogo zahtevani piškotki

Priporočamo, da so strogo zahtevani piškotki vklopljeni ves čas, saj bomo le tako lahko zagotavljali pravilno delovanje spletne strani in dobro uporabniško izkušnjo.

Če onemogočite ta piškotek boste morali obvestilo o piškotkih skriti ob vsakem obisku spletne strani.

Piškotki Google Analytics

S piškotiki Google Analytics zbiramo ANONIMNE informacije, kot so število obiskov spletne strani, popularne podstrani i.t.d.

Če teh piškotkov ne izklopite nam pomagate pri izboljševanju strani.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!

Dodatni piškotki

Uporabljamo tudi piškotke:

  • Facebook pixel

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!