Skip to content
info@all-in.siLjubljanska cesta 24D, 4000 Kranj031751743
All-inAll-in
All-in
Kreativne celostne rešitve
  • Domov
  • O Nas
  • Kaj ponujamo
  • Portfolio
  • Blog
  • Kontakt
FacebookInstagram
  • Domov
  • O Nas
  • Kaj ponujamo
  • Portfolio
  • Blog
  • Kontakt

Komunikacija s strankami

Film Izgubljeno s prevodom ni le kultni film iz leta 2003, temveč tudi zelo resnična izkušnja, ki se ji želijo trgovci na drobno za vsako ceno izogniti pri komuniciranju s strankami. 

To velja za osebne stike, velja pa tudi za splet, kjer blagovne znamke beležijo rast poslovanja v spletni in kamor se stranke vse pogosteje obračajo po pomoč. 

Trgovci se zdaj ukvarjajo z večjim obiskom spletnih strani kot kdajkoli prej in iščejo načine za boljše sodelovanje z večjim številom spletnih strank in njihovo oskrbo.

In tu pridejo do izraza večjezični klepetalni roboti, ki trgovcem pomagajo sodelovati s strankami na spletu s prilagojenimi, kontekstualno ustreznimi pogovori v praktično katerem koli jeziku.

Poglejmo, zakaj je za trgovce pomembno, da strankam na spletu ponudijo personalizirano izkušnjo, in kako je to mogoče doseči z večjezičnimi klepetalnimi roboti z umetno inteligenco.

Kaj je večjezični klepetalni robot?

Večjezični klepetalni robot zagotavlja spletnim kupcem klepet v živo in avtomatizirano podporo v več jezikih prek aplikacij za sporočanje, kot je Facebook Messenger, ali na spletnih mestih. Uporablja umetno inteligenco za odgovarjanje na vprašanja in izvajanje preprostih nalog v jeziku, ki ga stranka želi. Za blagovne znamke, ki poslujejo na več geografskih območjih ali v regijah z več govorjenimi jeziki, so večjezične klepetalnice nujne.

Blagovne znamke lahko večjezične klepetalne robote za poslovanje uvedejo na več načinov: ustvarijo lahko ločenega klepetalnega robota za vsak jezik, ki ga podpirajo, uporabijo Googlov prevajalnik ali sodelujejo s platformo za klepetalne robote z umetno inteligenco.

Namesto da bi za vsako državo, v kateri prodajate, izdelali novega klepetalnega robota, je uporaba enotnega klepetalnega robota z večjezičnimi zmožnostmi časovno manj zahtevna za uvajanje in bolj razširljiva, če se odločite za širitev na nove trge. Večjezični klepet je eden od temeljev učinkovite in razširljive strategije družabnega trgovanja.

Kako delujejo večjezični klepetalni roboti?

Večjezični klepetalni roboti imajo zmožnosti zaznavanja jezika, da lahko bolje služijo strankam. Če na primer stranka sodeluje s klepetalnim robotom v francoščini, bo klepetalni robot zagotovil podporo strankam v francoščini. Če pa naslednja stranka za tega klepetalnega robota postavi vprašanje v angleščini, bo klepetalni robot odgovoril v angleščini.

Kaj je večjezični klepetalni robot?

Večjezični klepetalni robot zagotavlja spletnim kupcem klepet v živo in avtomatizirano podporo v več jezikih prek aplikacij za sporočanje, kot je Facebook Messenger, ali na spletnih mestih. Uporablja umetno inteligenco za odgovarjanje na vprašanja in izvajanje preprostih nalog v jeziku, ki ga stranka želi. Za blagovne znamke, ki poslujejo na več geografskih območjih ali v regijah z več govorjenimi jeziki, so večjezične klepetalnice nujne.

Blagovne znamke lahko večjezične klepetalne robote za poslovanje uvedejo na več načinov: ustvarijo lahko ločenega klepetalnega robota za vsak jezik, ki ga podpirajo, uporabijo Googlov prevajalnik ali sodelujejo s platformo za klepetalne robote z umetno inteligenco.

Namesto da bi za vsako državo, v kateri prodajate, izdelali novega klepetalnega robota, je uporaba enotnega klepetalnega robota z večjezičnimi zmožnostmi časovno manj zahtevna za uvajanje in bolj razširljiva, če se odločite za širitev na nove trge. Večjezični klepet je eden od temeljev učinkovite in razširljive strategije družabnega trgovanja.

Kako delujejo večjezični klepetalni roboti?

Večjezični klepetalni roboti imajo zmožnosti zaznavanja jezika, da lahko bolje služijo strankam. Če na primer stranka sodeluje s klepetalnim robotom v francoščini, bo klepetalni robot zagotovil podporo strankam v francoščini. Če pa naslednja stranka za tega klepetalnega robota postavi vprašanje v angleščini, bo klepetalni robot odgovoril v angleščini.

4 prednosti uporabe večjezičnega klepetalnega robota

Obstaja veliko razlogov, zakaj bi tvoja ekipa morala razmisliti o uporabi večjezičnega klepetalnega robota z umetno inteligenco, zlasti če imaš obstoječe ali načrtovano mednarodno prisotnost.

Poleg osnovnih prednosti uporabe klepeta z umetno inteligenco – vključno s 24-urno storitvijo za stranke, centraliziranim upravljanjem podpore strankam ter samodejnimi odgovori na poizvedbe o naročilih in pogosta vprašanja (več lahko pogledaš v našem članku tukaj! ) – večjezični klepet povečuje skalabilnost tvojega podjetja ter izboljšuje samopostrežno nakupovalno izkušnjo strank in še več. Za lažjo predstavo smo prednosti večjezičnih klepetalnih robotov razdelili v štiri kategorije:

  • Vključevanje strank
  • Prodajni potencial
  • Zvestoba strank
  • Konkurenčna prednost

1. Povečanje zavzetosti strank

Kako verjetno je, da boste z nekom sodelovali, če oba ne govorita istega jezika?

Točno tako.

Enako velja za blagovne znamke in potencialne stranke.

Prednost številka ena, ki jo prinaša uporaba večjezičnega klepeta v živo, je, da ustvarja boljšo izkušnjo za tvoje stranke in povečuje sodelovanje. Če se prilagodiš njihovemu jeziku sporazumevanja, lahko stranke hitreje dobijo informacije, ki jih potrebujejo, kar pripomore k boljši nakupni izkušnji.

Pomislite, če tvoja stranka odda poizvedbo v francoščini, tvoj klepetalni robot pa se odzove v angleščini, stranki pokaže, da mora biti ona tista, ki mora sprejeti kompromis.

To ni preveč osredotočeno na stranko.

Odpravi vsa trenja v izkušnji tvoje stranke, začenši s komunikacijo pod njenimi pogoji in v jeziku, ki mu je najbolj všeč. Samoumevno je, da učinkovitejše komuniciranje s strankami poenostavi podporo in prodajo, kar je prednost tako za kupce, ki jim primanjkuje časa, kot tudi za prodajalce in podporne agente.

2. Povečaj prodajni potencial

Med trgovci na drobno in njihovimi marketinškimi ekipami ni skrivnost, da osebni pristop pomaga pridobiti in obdržati več strank. Pravzaprav je pri kar 80 % kupcev bolj verjetno, da bodo opravili nakup pri blagovnih znamkah, ki ponujajo personalizirano izkušnjo v trgovini ali spletni trgovini. 

Z vključitvijo večjezične tehnologije klepeta v strategijo komuniciranja s strankami lahko ti in tvoja ekipa kar najbolje izkoristite to dinamiko, tako da ne le odgovarjaš na vprašanja svojih strank v njihovem maternem jeziku, temveč jim ponudiš tudi ustrezna priporočila za izdelke.

72 % kupcev bo izdelek najverjetneje kupilo, če jim bo predstavljen v njihovem maternem jeziku.

Nekateri klepetalni roboti z umetno inteligenco se lahko samodejno povežejo s tvojim inventarnim katalogom in tvojim strankam pomagajo najti izdelek, ki ga iščejo, pa tudi druge izdelke, ki bi jih lahko zanimali. S pomočjo razumevanja naravnega jezika (NLU) lahko klepetalni robot natančno določi ključne besede, ki jih stranke uporabljajo v pogovoru, in jim postreže s ponujenimi izdelki ali storitvami, ki so povezane s to ključno besedo.

Z umetno inteligenco, ki dobro razume številne jezike, lahko trgovci v e-trgovini izboljšajo možnosti samopostrežbe svoje spletne trgovine in strankam olajšajo hitro pridobivanje želenih izdelkov, storitev ali podpore.

3. Povečaj zvestobo strank

Ti in tvoja ekipa veste, da je privabljanje novih strank je vedno najpomembnejša prednostna naloga, vendar je enako pomembno, da neguješ dobre odnose z obstoječimi strankami.

Večjezični klepet lahko pomaga povečati zvestobo strank, saj spodbuja bogatejše povezave med strankami, lokalnimi trgovinami ter njihovimi zastopniki za podporo in prodajo.

Vzemimo na primer DECATHLON, prodajalca športnih izdelkov s prodajalnami po vsem svetu. DECATHLON je svojega klepetalnega robota prilagodil vsakemu trgu, na katerem deluje. Ne glede na to, ali stranka nakupuje v Singapurju, Združenem kraljestvu ali kjerkoli drugje po svetu, klepetalni robot podjetja DECATHLON komunicira v jeziku, ki je najbolj ustrezen.

4. Zagotovi si konkurenčno prednost

Podjetja v celotnem maloprodajnem spektru krepijo svoje platforme za elektronsko poslovanje, da bi zadovoljila naraščajoče povpraševanje po spletnem nakupovanju in ostala dobičkonosna v “novi normalnosti”, ki jo je sprožil COVID-19.

Ker se področje spletne trgovine širi, je za trgovce bolj kot kdajkoli prej pomembno, da se razlikujejo od konkurentov. Ponudba storitev v realnem času v jeziku, ki ga kupci preferirajo, lahko dodatno izboljša izkušnjo kupcev trgovca in mu omogoči prednost pred konkurenco.

Ponudba večjezičnega klepeta prinaša tudi prihranke pri stroških.

Na primer, integracija klepetalnega robota s funkcijo samodejnega prevajanja je bistveno cenejša kot razširitev ekipe za podporo strankam z dvojezičnimi ali večjezičnimi agenti. Prav tako z avtomatizacijo postopka prevajanja prihrani čas vašim obstoječim agentom za pomoč strankam, ki imajo tako več priložnosti za obravnavo poizvedb strank z visoko vrednostjo.

Nenazadnje so večjezični klepetalni roboti zasnovani tako, da jih je mogoče razširiti. Če tvoja blagovna znamka načrtuje globalno širitev, je storitev za stranke v njihovem maternem jeziku nujna. Vsaka nova maloprodajna lokacija, ki ima določeno spletno domeno, Google My Business (GMB) ali stran na Facebooku, se lahko preprosto poveže s pogovorno platformo umetne inteligence.

4 prednosti uporabe večjezičnega klepetalnega robota

Obstaja veliko razlogov, zakaj bi tvoja ekipa morala razmisliti o uporabi večjezičnega klepetalnega robota z umetno inteligenco, zlasti če imaš obstoječe ali načrtovano mednarodno prisotnost.

Poleg osnovnih prednosti uporabe klepeta z umetno inteligenco – vključno s 24-urno storitvijo za stranke, centraliziranim upravljanjem podpore strankam ter samodejnimi odgovori na poizvedbe o naročilih in pogosta vprašanja (več lahko pogledaš v našem članku tukaj! ) – večjezični klepet povečuje skalabilnost tvojega podjetja ter izboljšuje samopostrežno nakupovalno izkušnjo strank in še več. Za lažjo predstavo smo prednosti večjezičnih klepetalnih robotov razdelili v štiri kategorije:

  • Vključevanje strank
  • Prodajni potencial
  • Zvestoba strank
  • Konkurenčna prednost

1. Povečanje zavzetosti strank

Kako verjetno je, da boste z nekom sodelovali, če oba ne govorita istega jezika?

Točno tako.

Enako velja za blagovne znamke in potencialne stranke.

Prednost številka ena, ki jo prinaša uporaba večjezičnega klepeta v živo, je, da ustvarja boljšo izkušnjo za tvoje stranke in povečuje sodelovanje. Če se prilagodiš njihovemu jeziku sporazumevanja, lahko stranke hitreje dobijo informacije, ki jih potrebujejo, kar pripomore k boljši nakupni izkušnji.

Pomislite, če tvoja stranka odda poizvedbo v francoščini, tvoj klepetalni robot pa se odzove v angleščini, stranki pokaže, da mora biti ona tista, ki mora sprejeti kompromis.

To ni preveč osredotočeno na stranko.

Odpravi vsa trenja v izkušnji tvoje stranke, začenši s komunikacijo pod njenimi pogoji in v jeziku, ki mu je najbolj všeč. Samoumevno je, da učinkovitejše komuniciranje s strankami poenostavi podporo in prodajo, kar je prednost tako za kupce, ki jim primanjkuje časa, kot tudi za prodajalce in podporne agente.

2. Povečaj prodajni potencial

Med trgovci na drobno in njihovimi marketinškimi ekipami ni skrivnost, da osebni pristop pomaga pridobiti in obdržati več strank. Pravzaprav je pri kar 80 % kupcev bolj verjetno, da bodo opravili nakup pri blagovnih znamkah, ki ponujajo personalizirano izkušnjo v trgovini ali spletni trgovini. 

Z vključitvijo večjezične tehnologije klepeta v strategijo komuniciranja s strankami lahko ti in tvoja ekipa kar najbolje izkoristite to dinamiko, tako da ne le odgovarjaš na vprašanja svojih strank v njihovem maternem jeziku, temveč jim ponudiš tudi ustrezna priporočila za izdelke.

72 % kupcev bo izdelek najverjetneje kupilo, če jim bo predstavljen v njihovem maternem jeziku.

Nekateri klepetalni roboti z umetno inteligenco se lahko samodejno povežejo s tvojim inventarnim katalogom in tvojim strankam pomagajo najti izdelek, ki ga iščejo, pa tudi druge izdelke, ki bi jih lahko zanimali. S pomočjo razumevanja naravnega jezika (NLU) lahko klepetalni robot natančno določi ključne besede, ki jih stranke uporabljajo v pogovoru, in jim postreže s ponujenimi izdelki ali storitvami, ki so povezane s to ključno besedo.

Z umetno inteligenco, ki dobro razume številne jezike, lahko trgovci v e-trgovini izboljšajo možnosti samopostrežbe svoje spletne trgovine in strankam olajšajo hitro pridobivanje želenih izdelkov, storitev ali podpore.

3. Povečaj zvestobo strank

Ti in tvoja ekipa veste, da je privabljanje novih strank je vedno najpomembnejša prednostna naloga, vendar je enako pomembno, da neguješ dobre odnose z obstoječimi strankami.

Večjezični klepet lahko pomaga povečati zvestobo strank, saj spodbuja bogatejše povezave med strankami, lokalnimi trgovinami ter njihovimi zastopniki za podporo in prodajo.

Vzemimo na primer DECATHLON, prodajalca športnih izdelkov s prodajalnami po vsem svetu. DECATHLON je svojega klepetalnega robota prilagodil vsakemu trgu, na katerem deluje. Ne glede na to, ali stranka nakupuje v Singapurju, Združenem kraljestvu ali kjerkoli drugje po svetu, klepetalni robot podjetja DECATHLON komunicira v jeziku, ki je najbolj ustrezen.

4. Zagotovi si konkurenčno prednost

Podjetja v celotnem maloprodajnem spektru krepijo svoje platforme za elektronsko poslovanje, da bi zadovoljila naraščajoče povpraševanje po spletnem nakupovanju in ostala dobičkonosna v “novi normalnosti”, ki jo je sprožil COVID-19.

Ker se področje spletne trgovine širi, je za trgovce bolj kot kdajkoli prej pomembno, da se razlikujejo od konkurentov. Ponudba storitev v realnem času v jeziku, ki ga kupci preferirajo, lahko dodatno izboljša izkušnjo kupcev trgovca in mu omogoči prednost pred konkurenco.

Ponudba večjezičnega klepeta prinaša tudi prihranke pri stroških.

Na primer, integracija klepetalnega robota s funkcijo samodejnega prevajanja je bistveno cenejša kot razširitev ekipe za podporo strankam z dvojezičnimi ali večjezičnimi agenti. Prav tako z avtomatizacijo postopka prevajanja prihrani čas vašim obstoječim agentom za pomoč strankam, ki imajo tako več priložnosti za obravnavo poizvedb strank z visoko vrednostjo.

Nenazadnje so večjezični klepetalni roboti zasnovani tako, da jih je mogoče razširiti. Če tvoja blagovna znamka načrtuje globalno širitev, je storitev za stranke v njihovem maternem jeziku nujna. Vsaka nova maloprodajna lokacija, ki ima določeno spletno domeno, Google My Business (GMB) ali stran na Facebooku, se lahko preprosto poveže s pogovorno platformo umetne inteligence.

Odpravi jezikovno oviro

Jezik je dobro znana ovira, tako pri druženju kot pri poslovanju. Če živiš v dvojezičnem mestu, kot je Montreal v Kanadi, se z njim srečujete vsak dan. Rečeš “bonjour”, nekdo ti odgovori s “halo” in lahko je težko vedeti, kako naprej.

V maloprodaji, bodisi osebni ali spletni, je potreba po večjezičnih storitvah ključnega pomena za to, da lahko stranke postrežemo in jih pomirimo. Na srečo z današnjimi tehnologijami prevajanja in večjezičnimi klepetalnimi roboti z umetno inteligenco jezikovne ovire, s katerimi se stranka sreča med spletnim nakupovanjem, niso nepremostljive.

Če na primer tvoja blagovna znamka opravlja transakcije v nekaterih delih Severne Amerike in Evrope, večjezični klepetalni robot zagotavlja, da stranke dobijo podporo v izbranem jeziku, ne glede na to, ali so v Španiji, Nemčiji, Kanadi ali kje drugje. Morda se zdi samoumevno, vendar je angleščina še vedno privzeta za številne globalne rešitve klepetalnih robotov, kar je lahko v najboljšem primeru omejujoče, v najslabšem pa odtujujoče.

S platformami, kot sta Google Business Messages in Facebook Messenger, ki ustvarjajo neposredno linijo med trgovci in strankami, je kontekstualno ustrezen klepet v jeziku, ki ga stranka preferira, ključni način, kako lahko trgovci okrepijo svojo povezavo s strankami.

Želiš izvedeti več? Poglej naš članek 15 razlogov zakaj uporabljati Chat robote v tvoji spletni trgovini za več pa predlagamo tudi tele članke…. 

Pomen prilagojene uporabniške izkušnje

Danes sta pomen in koristi prednostnega obravnavanja izkušnje strank (CX) povsem jasna: trgovci na drobno so neposredno povečali prodajo in povečali zvestobo strank s prilagajanjem sporočil in stikov s strankami. Na strani potrošnikov lahko prilagojene izkušnje odločajo o tem, ali bodo izdelek kupili ali ne in koliko ga bodo porabili. 

Seveda lahko prilagojena CX pomeni veliko stvari. Trgovci na drobno uporabljajo prilagojeno trženje e-pošte ter predloge izdelkov in prilagojene ponudbe, da bi izboljšali spletno izkušnjo strank (več o email marketingu pa tukaj!) . Vendar pa obstaja še bolj temeljni vidik, ki pride v poštev pri vsaki interakciji s stranko. Uganil/a si: jezik.

Hočeš več kratkih vsebin ?
Sledi nam na socialnih omrežij ali poglej druge objave na našem blogu.
By All-inOctober 26, 2022

Preberite še:

15 razlogov zakaj uporabljati Chat robot-e v tvoji spletni trgovin
December 1, 2022
10 manj nadležnih sinonimov in alternativ za “Prosim, glej priponko!”
November 18, 2022
8 vrst objav na Facebooku, ki jih lahko uporabiš za marketing
November 17, 2022
8 razlogov za najem digitalne agencije
November 11, 2022
8 najpogostejših napak pri email marketingu, ki se jim moraš izogniti!
November 9, 2022
5 najmočnejših besed v prodaji
October 27, 2022
Kontaktne informacije

All-in.si, kreativne celovite reštive
Luka Vabič s.p.
Gradnikova cesta 16, 4260 Bled

info@all-in.si
00386-31-751-743

Give us a follow!

allinkreativneresitve

#marketingagency #spletnatrgovina
🌐 Izdelava spletnih strani
🎨 Grafično oblikovanje
📈 Oglaševanje na vseh omrežjih
Preveri našo portfolio tukaj ⤵️

All-in.si| Design & digital marketing
Kdo sploh si? Kako se sploh postaviti na trg? Preb Kdo sploh si? Kako se sploh postaviti na trg? Preberi več… 
..
..
..
..
#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #kranj  #bohinj
5 najboljših nasvetov za oblikovanje spletne trgo 5 najboljših nasvetov za oblikovanje spletne trgovine- 2.del. Preberi, kateri so, tako da SWIPE UP-AŠ!
..
..
..

..
..

#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #kranj  #bohinj
5 najboljših nasvetov za oblikovanje spletne trgo 5 najboljših nasvetov za oblikovanje spletne trgovine- preberi kateri so tukaj…. swipe up 

..
..

#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #kranj  #bohinj
8 nasvetov za grafično oblikovanje za dober zače 8 nasvetov za grafično oblikovanje za dober začetek leta! Shrani si za kasneje!
..
..
..
..
..
#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #piran #bohinj
Srečno, uspešno in dobičkonosno leto 2023 ti ž Srečno, uspešno in dobičkonosno leto 2023 ti želimo! Na nove začetke!
..
 .
..
..
..
..
.
#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #piran #bohinj
Kateri 3 trendi bodo prihodnost v spletni prodaji? Kateri 3 trendi bodo prihodnost v spletni prodaji? Beri dalje…
..
 .
..
..
..
..
.
#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #piran #bohinj
Se strinjaš ali bi še kaj dodal/a? Če pa ti, k Se strinjaš ali bi še kaj dodal/a? 
Če pa ti, kateri segment v digitalni strategiji dela problem (izdelava spletne strani, grafika, fotografija, video ter animacija, marketing ali pa SEO) pa nas lahko kontaktiraš na info@all-in.si. 
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #piran #bohinj
Si se, kdaj spraševal/a zakaj ima Gucci, Prada in Si se, kdaj spraševal/a zakaj ima Gucci, Prada in podobne znamke takšne cene? Danes ti predstavimo nov koncept postavljanja cen! Beri dalje…
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..#grafika #trgovina #spletnatrgovina #instagrammarketingtools
#spletnaprodaja  #zenskepodpirajmose #rocnodelo #podpiramslovensko #podjetniki #podjetnistvo #digitalnimarketing #marketingslovenija #druzbenaomrezja #socialnaomrezja #spletnimarketing #podjetnice #znanjejemoc #spletnastran #organizacija #nohti #maribor #celje #kranjskagora #koper #slovenija #piran #bled #piran #bohinj
Katerih je 8 elementov grafičnega oblikovanja? E Katerih je 8 elementov grafičnega oblikovanja?

Elementi oblikovanja so temeljni vidiki vsakega vizualnega oblikovanja, ki vključujejo obliko, barvo, prostor, obliko, črto, vrednost in teksturo, mi pa še dodamo še en dodatni element in to je poslušanje želja stranke!
..
..
..
..
 #grafika #pisarna #spletnatrgovina #spletnastran #podpiramslovensko #madeinslovenia #handmadeinslovenia #instagrammarketingtools #digitalnimarketing #zenskepodpirajmose #pohistvo #oblačila #podjetnik #gostilna #trgovinaomara #rocnodelo #podjetnistvo #madeinslovenija #spletnaprodaja #nohtidneva #krvavec #frizerka #kranj #trgovina #organizacija #znanjejemoc #onlineprodaja #slovenskiizdelki #prodajanakita #slovenskiustvarjalci
Danes je dan za posodobitev spletne strani! Ampak Danes je dan za posodobitev spletne strani! Ampak kdaj je potrebno posodobiti spletno stran? Beri dalje…
..
..
..#slike #nakupovanje #igslovenija #jogaslovenija #spletni #izobraževanje #samozavest #porokaslovenija #spletninakupi #spletnonakupovanje #oblacila #spletnaprodaja #grafika #spletnica #spletnatrgovina #mamiblogerkeslovenija #nohtislovenija #znanjejemoc #startajslovenija #podjetje #spletnastran #spletninakup #splet #slovenijamojadežela #slovenijabere #slovenijamoja #podjetnica #podjetnik #izdelek #podpiramslovensko
Prikaži več Sledi nam na Instagramu
Like us on Facebook!
All-in
2020 All-in.si Kreativne celostne rešitve. Vse pravice pridržane.

Splošni pogoji poslovanja

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, da lahko zagotovimo pravilno delovanje strani in dobro uporabniško izkušnjo. Urejate lahko nastavitve piškotkov.

All-in
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Pregled nastavitev zasebnosti

Na naši spletni strani uporabljamo piškotke, da lahko zagotovimo dobro uporabniško izkušnjo. Informacije o piškotkih se shranjujejo v vašem brskalniku, uporabljamo pa jih zato, da ugotovimo katere vsebine spletne strani so za vas najbolj zanimive in uporabne.

Vse nastavitve piškotkov lahko sami spreminjate.

 

Strogo zahtevani piškotki

Priporočamo, da so strogo zahtevani piškotki vklopljeni ves čas, saj bomo le tako lahko zagotavljali pravilno delovanje spletne strani in dobro uporabniško izkušnjo.

Če onemogočite ta piškotek boste morali obvestilo o piškotkih skriti ob vsakem obisku spletne strani.

Piškotki Google Analytics

S piškotiki Google Analytics zbiramo ANONIMNE informacije, kot so število obiskov spletne strani, popularne podstrani i.t.d.

Če teh piškotkov ne izklopite nam pomagate pri izboljševanju strani.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!

Dodatni piškotki

Uporabljamo tudi piškotke:

  • Facebook pixel

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!