Email marketing oz. email oglaševanje.
Marketing, ki bi ga vsi imeli, ampak ne vejo kako začeti.
Ste se kdaj vprašali, kaj delajo drugi?
Kaj dela vaša konkurenca in kako se lahko zgledujemo po njej?
Si kdaj se spraševal/a kakšne e- novičke imajo podjetja kot so UGG, Gymshark, Apple in mnogi ostali, ki so na trgu že dlje in so uspešni?
Zato bomo danes delili z Vami e- novičke znanih podjetij in ti razložili njihovo strategijo, kako se lotevajo email marketinga in širjenje informacij z dobrimi e- novicami.
Apple
Vsi poznamo Apple in verjetno se sprašuješ, kako jim uspe? Kakšni email lahko pričakuješ iz njihove strani? Zakaj sploh oglašujejo, saj jih vsi poznajo?
Ali pač?
Poglejmo si primer njihove e-novice.
Naslov: Save on Mac or iPad for college. Your education discount awaits.
Opis: And get up to a $150 gift card. Save 20% on AppleCare+. And…
Kot vidite v tej spletni novici promovirajo njihovo akcijo za študente. Poudarek je v e-novici, da je namenjen za TEBE študenta, kar pomeni, da je email personaliziran in ti da občutek, da res pišejo tebi. Hkrati pa lahko skozi email opazimo veliko opcij za CTA (ali call to action, kar pomeni samo, da je nekje gumb ali “ukaz”, ki te vodi do nakupa, strani i.p.d., odvisno od same vsebine), da bi odličen Mac s samimi super lastnosti (ki jih lahko dobiš samo pri Applu, zato ti da občutek nujnosti in občutek, da kupuješ nekaj vrednega in kvalitetnega) z vsemi kul pripomočki, ki pašejo zraven ceneje.
Apple
Vsi poznamo Apple in verjetno se sprašuješ, kako jim uspe? Kakšni email lahko pričakuješ iz njihove strani? Zakaj sploh oglašujejo, saj jih vsi poznajo?
Ali pač?
Poglejmo si primer njihove e-novice.
Naslov: Save on Mac or iPad for college. Your education discount awaits.
Opis: And get up to a $150 gift card. Save 20% on AppleCare+. And…
Kot vidite v tej spletni novici promovirajo njihovo akcijo za študente. Poudarek je v e-novici, da je namenjen za TEBE študenta, kar pomeni, da je email personaliziran in ti da občutek, da res pišejo tebi. Hkrati pa lahko skozi email opazimo veliko opcij za CTA (ali call to action, kar pomeni samo, da je nekje gumb ali “ukaz”, ki te vodi do nakupa, strani i.p.d., odvisno od same vsebine), da bi odličen Mac s samimi super lastnosti (ki jih lahko dobiš samo pri Applu, zato ti da občutek nujnosti in občutek, da kupuješ nekaj vrednega in kvalitetnega) z vsemi kul pripomočki, ki pašejo zraven ceneje.
Gymshark
Gymshark je eno izmed podjetij, ki se je povzpelo relativno hitro kot podjetje z dobrim marketingom, ki je zajemal od influencerjev do samega promoviranja na socialnih omrežjih. Tukaj pa vidimo primer njihov primer e- novice:
Naslov: 5-star styles that have everyone talking
Opis: See the latest looks that are getting rave reviews
Kaj torej lahko opazimo pri tej e- novički? Vsaj dva očitna CTA gumba, poleg stranskih CTA gumbov na koncu, ki tudi dodatno dajo možnost za klik na druge produkte, akcije i.p.d.
Tudi preko CTA gumbov lahko sam kot podjetje redno preverjaš preko e- novic kateri segment vsebine e- novice ljudi zanima in bodo na “gumb” kliknili, da izvejo več in kateri gumbi ne delujejo.
Gymshark
Gymshark je eno izmed podjetij, ki se je povzpelo relativno hitro kot podjetje z dobrim marketingom, ki je zajemal od influencerjev do samega promoviranja na socialnih omrežjih. Tukaj pa vidimo primer njihov primer e- novice:
Naslov: 5-star styles that have everyone talking
Opis: See the latest looks that are getting rave reviews
Kaj torej lahko opazimo pri tej e- novički? Vsaj dva očitna CTA gumba, poleg stranskih CTA gumbov na koncu, ki tudi dodatno dajo možnost za klik na druge produkte, akcije i.p.d.
Tudi preko CTA gumbov lahko sam kot podjetje redno preverjaš preko e- novic kateri segment vsebine e- novice ljudi zanima in bodo na “gumb” kliknili, da izvejo več in kateri gumbi ne delujejo.
Gucci
Vsi poznamo Gucci kot luksuzno blagovno znamko, ki ima odlično prepoznavnost. Kakšna pa je njihova e-novička?
Naslov: Reimagining the Gazelle: adidas x Gucci
Pri Gucci lahko opazimo obratno, kot npr. pri Gymsharku. Kategorije so postavili zgoraj skupaj s svojim logotom, ki predstavlja oblikovanje del kolekcije z Adidasom in je ta e-novička predvsem služila kot opomnik, da je ta kolekcija na voljo, zunaj, hkrati pa tudi po slikah poudari to združenje skozi e-novičko.
Preko tega vidimo tudi, da imajo prav tako dva bolj vidna CTA, ostali pa so manj opazni in so bolj v obliki kontaktov bolj kot pa povod za nakup izdelka.
Tudi obrali so zanimivo strategijo, saj niso dodali opisa oziroma glavo samega poslanega email-a ničesar in so pustili ta del prazen.
Tako so mogoče dodatno poudarili bistvo naslova.
Kaj delajo znane znamke, kar ti mogoče ne?
NASLOVI
Naslovi emaila morejo biti jedrnati in morejo preiti takoj k bistvu!
Imaš popust? Poudari ga, da potencialnega kupca čaka ta popust.
Imaš novo kolekcijo? Poudari, da jo imaš in zakaj je to najboljša kolekcija trenutno.
Si se z nekom povezal? Poudari to, hkrati je pa to vedno odlična strategija tudi izven emaila, da pridobiš novo bazo potencialnih kupcev.
Bistvo emailov je, da naj bo vsebina kratka in opisovalna, hkrati pa vsebuje, če je prodajno in ne informativno osredotočen veliko CTA, ki bo direktno vodilo gledalca do določene spletne strani ali drugih omrežij.
OPISI
Glava emaila, naj poudari naslov, ki ga imaš in mogoče implementiraš dodatni bonus ponudbo ali pa nek CTA- poglej, novo, samo danes, najbolj prodajano. najceneje itd.
CTA
Ta stvar je stvar, ki si jo moraš res zapomniti! CTA je stvar, ki jih veliko malih podjetij implementira premalo. Ljudje hočejo čim hitreje pogledati stvari, ki jih zanimajo. Čim več “dela” daš uporabniku, čim hitreje bo uporabnik zapustil stran, email ali kaj drugega. Naša pozornost se skozi leta zmanjšuje in ne povečuje, zato olajšal poti skozi CTA.