Spletna stran, izdelava CRM sistema po želji stranke ter optimiziacija strani

Bilingua je jezikovna šola katere posebnost so tečaji z mesečno naročnino. Pred vpeljavo sprememb je bila največja težava podjetja ta, da je bil nakup tečaja preko interneta skrajno zamuden oz. nedvoumne možnosti nakupa tečaja ni bilo, zato so potencialne stranke zapuščale spletno stran in odhajale h konkurenci.

Naša naloga je bila najti način, kako obdržati potencialne kupce na spletni strani in jim omogočiti dobro uporabniško izkušnjo vse do nakupa tečaja.

Implementacijo smo izvedli z vpeljavo naslednjih rešitev:
  • Celotna spletna stran temelji na platformi WordPress:

Za implementacijo nismo uporabili t.i. templatov, ampak smo celoten izgled oblikovali znotraj ekipe in ga prilagodili celostni grafični podobi podjetja.

  • Odločili smo se, da bo obiskovalec spletne strani lahko v nekaj klikih lahko nedvoumno opravil nakup tečaja.

Največji izziv je bil kako doseči, da se bo stranka vpisala na tečaj, primeren nivoju obiskovalca spletne strani. Odločili smo se, da bomo za vsak jezik pripravili uvrstitvene teste, ki jih lahko obiskovalec strani reši na strani in dobi takojšnjo informacijo o svojem znanju.

Prav tako je bil izziv vmestiti precejšnjo količino teksta na stran in s tem ne izgubiti fokusa uporabnika s strani. Kako doseči, da se ob vsaki spremembi jezika stran ne bo ponovno naložila.

  • Ob nakupu tečaja obiskovalec takoj prejme račun za nakup tečaja.

Poleg tega smo izdelali tudi vmesnik za urejanje računov, ki je dosegljiv le vodstvu jezikovne šole. Račune se lahko ureja, stornira ali izda nov račun.

  • Izdelava sistema za hranjenje strank, vnašanje tečajnih terminov, pregled nad računi.

Izdelali smo sistem, ki je ločen od same spletne stani. V ta sistem se vpisujejo tečajniki, ki so opravili nakup tečaja, ali poslali povpraševanje, vodstvo šole lahko vse podatke tudi ureja in upravlja s tečajniki. Prav tako lahko dodaja termine. Preko tega sistema se dostopa tudi do vse dokumentacije povezane s tečajniki in strankami šole.

  • Optimizacija spletne strani.

Po končani implementaciji spletne strani smo se poglobili v samo spletno optimizacijo ter zagotavljanje uporabniške izkušnje povezane z delovanjem spletne strani. Izvedli smo teste uporabniške izkušnje ter nekaj gradnikov strani tudi spremenili. Na strani smo izvedli backend optimizacijo in s tem pripomogli k poziciji strani na iskalniku Google. Optimizacija je poskrbela tudi za cenejše oglasne kampanije v sistemu AdWords.

  • Implementacija analitičnih orodij

Za vodstvo šole je pomembno merjenje statistike spletne strani. Za merjenje statistike smo izbrali orodje Google Analytics ter Facebook Pixel.

  • Facebook friendly

Z uporabo Facebook Graph API, smo stran naredili še bolj prijazno za Facebook trženje.

  • Varnostne kopije

V primeru zrušitve spletne strani hranimo sveže varnostne kopije sistema.

  • Nenehne izboljšave

S podporo skrbimo, da je stran v koraku s časom. Merimo hitrost ter poizkušamo odpraviti morebitna ozka grla sistema.

rezultati:
  • čas nakupa jezikovnega tečaja se je pohitril za 6-krat
  • prodaja jezikovnih tečajev preko spleta se je povečala za 300%
  • z uspešno kombinacijo Facebook oglaševanja se je podjetju povečalo število stalnih strank
  • manipulacija s strakami je transparentna, dostopna vsem kadrom v jezikovni šoli v realnem času
  • s pravilno interpretacijo spletne analitike je lažje določiti ciljno skupino za oglaševanje

Tehnična znanja

Obvladovanje platforme Wordpress
Poznavanje programskega jezika PHP
Poznavanje programskega jezika HTML in Javascript
Poznavanje programskega jezika MySql
Poznavanje orodja Google Analytics
Poznavanje orodja Facebook Pixel