Become Slovenian – Branding idea

Vsak popotnik si želi brezskrbno doživeti obiskano deželo in se v prijetnem ambientu spoznati z najlepšimi kraji Slovenije ter zakladi, ki jih le ti ponujajo.

Vsi smo že doživeli tisti tuj občutek, ki nas preplavi, ko pridemo v nam še ne poznano državo- zakaj se ne bi počutili kot doma? Kot gost v novem okolju?

Poleg tega je najtežji in najbolj zamuden del potovanja samo načrtovanje- kje prespati, kje dobro jesti, kaj si pogledati, itd.. Da bi se turist počutil kot lokalec, se mora srečati s tradicionalnimi dobrotami, znamenitostmi in naravnimi danostmi Slovenije- mar ne bi bilo čudovito, da jim vse to lahko pokaže nekdo, ki ve, kaj so lepote naše države?

Naloga je bila:
  • Kreativno oblikovanje logotipa

Tehnična znanja

Grafično oblikovanje

Zasnova logotipa

Simbolika Slovenije je zelo pestra, vendar pa so določeni simboli taki, ki našo državo opisujejo bolj celostno. To je predvsem pestrost naše pokrajine, ki jo tudi turisti najbolj doživijo.

Zeleno gorovje simbolizira Triglav- vsak pravi Slovenec se je že povzpel na najvišji vrh Slovenije. Zelena barva zato, ker so vzpetine povezane z gozdnatostjo/zelenjem, ki pokriva večji del države.

Modre morje/reke simbolizira prepredenost pokrajine z rekami in JZ del Slovenije, kjer imamo še eno naravno danost- morje.

Rumeno sonce kot znak plodne dežele- dežele, kjer uspevajo edinstveni pridelki, ki delajo našo državo edinstveno tudi v gurmanskem svetu. Hrana namreč predstavlja večji del turizma, prav tako pa oblikuje tudi prehransko življenje lokalca. Tako sta ta dva svetova (turist-lokalec) medsebojno povezana.

 

Ko povežeš vse tri simbole (gorovje, reke/morje, sonce), je meja med turistom in lokalcem zelo tanka. Ko osvojiš vrhove in nižine ter vse, s soncem obsijane kotičke, nisi več tujec v Sloveniji.